Beste,Op 2 maart 2021 heb ik een tweedekans iPhone 12 mini in uitstekende staat besteld bij Coolblue.be voor 514 euro. Hierbij stond de tag dat deze in promotie was. Ik heb hierbij ook een bestelbevestiging ontvangen van Coolblue. De volgende dag had ik echter nog geen verzendbevestiging ontvangen en bij mijn bestelling stond deze bestelling gebugged: er stond dat het totaalbedrag 0,00 euro was, maar dat ik wel 514 euro had betaald via Paypal. Toen heb ik contact met hen opgenomen. Vrij snel had ik antwoord, waarbij gezegd werd dat ik de gsm alsnog kon kopen maar dan wel aan de prijs van 3 maart: 814 euro, maar liefst 300 euro duurder. Ik ging hier niet mee akkoord, en stelde dat er een overeenkomst was gesloten dus dat ze volgens Belgisch recht moesten leveren. De dame van de klantendienst zei dat de gsm niet meer beschikbaar was (er staan er nu nog altijd beschikbaar, maar bon) en dat er iets was fout gelopen met mijn bestelling, dus dat het niet meer mogelijk was om te leveren. Nadat ik wees op het wettelijke plichten (en zo staat het ook in het algemene voorwaarden: een bestelling is definitief na betaling), wat er gesteld door hen dat een bestelling slechts een soort reservering is, wat dus helemaal niet klopt overeenkomstig hun algemene voorwaarden. Dus nogmaals wees ik daar op. Daarop reageerde iemand anders van de klantendienst dat mijn bestelling niet definitief was, en dat dit pas definitief is nadat zij bevestigen. Hierbij beriep hij zich ook op het argument prijsfout en dat ze daarom niet konden akkoord gaan. In hun algemene voorwaarden staat: foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is van iemand die zijn koffie nog niet op heeft en per ongeluk een paar nullen te weinig intikt (stel dat, hé), en je dat van tevoren had kunnen weten. (art 3.1). Een korting van 38% op een tweedekans product in promotie lijkt mij nu niet echt een goed voorbeeld van een kennelijke prijsfout. Daarnaast ken ik enkele personen die tijdens die promotie ook een iPhone hebben besteld, en die hem wel ontvangen hebben.Hierna heb ik geen antwoord meer gekregen op mijn mail. Moesten ze gewoon eerlijk zijn geweest van in het begin, had ik niet moeilijk gedaan. Maar het feit dat ze proberen een consument zodanig te misleiden dat ze er mee zouden wegkomen, gaat er bij mij niet in, en daardoor is het nu ook eerder een principekwestie geworden. Zulke misleidende handelspraktijken zijn gewoon niet acceptabel.