Terug

Coolblue tracht klanten te laten betalen voor eigen fouten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. T.

Naar: Cool blue

18/11/2025

Doordat en ondanks concrete beloften en betaling door klant, bleek Coolblue niet in staat om te leveren waardoor de bestelling geannuleerd moest worden. Na 5 dagen wachten wordt de factuur 318436907 voor € 768,00 gecrediteerd voor een bedrag van € 699,00. Coolblue eigent zich dus een bedrag van € 69,00 toe en hoopt waarschijnlijk dat de klant dit niet of te laat bemerkt. Er zal wel een juridische term zijn voor dergelijke ergerlijke praktijken ?

Berichten (1)

Cool blue

Naar: P. T.

19/11/2025

Beste Testaankoop, Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Wij hebben de klant gecontacteerd via mail met een oplossing. Een prettige dag toegewenst, Met vriendelijke groet, Isabelle van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On November 18, 2025 at 11:45 :AM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform