Terug

coolblue: terugbetaling niet geleverd artikel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Cool blue

16/08/2023

Op 19 juli werd een microgolfoven besteld bij Coolblue, 289€. Op 20 juli bericht van Bpost : de postbode...je pakje is onderweg naar het postkantoor...(500m verder). Het pakje werd nooit in gescand bij het postkantoor. De boodschap blijft staan op de tracker: je pakje is onderweg naar het postkantoor nog steeds onderweg! We kochten ondertussen een nieuw toestel, ook bij Coolblue. Wij willen het geld terug van het niet bestelde toestel. Wij belden reeds 4x zelf ( samen meer dan 80' ) en men is nog steeds bezig met het onderzoek. Zelf laten ze niets horen.Spijtig, het onderzoek bij Bpost, dat is ons probleem niet. Het bestelde toestel werd niet geleverd en wij wachten al een maand op een terugbetaling. Wij zijn zeer ontevreden en willen eindelijk het betaalde bedrag terug.

Berichten (20)

Cool blue

Naar: C. H.

16/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: C. H.

16/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

C. H.

Naar: Cool blue

17/08/2023

blijft echt niet correct dat wij jullie -langdurig-onderzoek moeten afwachten. Zeer slechte service!

C. H.

Naar: Cool blue

17/08/2023

blijft echt niet correct dat wij jullie -langdurig-onderzoek moeten afwachten. Zeer slechte service!

Cool blue

Naar: C. H.

18/08/2023

Beste Christine,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Sorry om te vernemen dat de service niet naar wensen is verlopen. Ik denk graag mee richting een oplossing. We hebben je vandaag van terugbetaling voorzien, dus de som zou in de loop van volgende week op je rekening moeten verschijnen. Voor het ongemak wil ik jou een voucher ter waarde van 25,- euro toewijzen. Mag ik dit voor je regelen? Alvast kijk ik uit naar je feedback! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 4:30 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: C. H.

18/08/2023

Beste Christine,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Sorry om te vernemen dat de service niet naar wensen is verlopen. Ik denk graag mee richting een oplossing. We hebben je vandaag van terugbetaling voorzien, dus de som zou in de loop van volgende week op je rekening moeten verschijnen. Voor het ongemak wil ik jou een voucher ter waarde van 25,- euro toewijzen. Mag ik dit voor je regelen? Alvast kijk ik uit naar je feedback! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 4:30 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

C. H.

Naar: Cool blue

21/08/2023

Wij deelden de klacht reeds vier maal, zonder resultaat. De open klacht via testaankoop gaf eindelijk resultaat.u mag zeker een voucher toewijzen. Hetzelfde toestel in solden kostte plots 10€ meer. En mijn hele belkrediet verdween bij de telefoons met "wachttijd", terwijl ik pas na 20' "wachttijd" de lijn verbrak.En er zijn leukere dingen om je tijd aan te besteden!

Cool blue

Naar: C. H.

21/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

C. H.

Naar: Cool blue

21/08/2023

Wij deelden de klacht reeds vier maal, zonder resultaat. De open klacht via testaankoop gaf eindelijk resultaat.u mag zeker een voucher toewijzen. Hetzelfde toestel in solden kostte plots 10€ meer. En mijn hele belkrediet verdween bij de telefoons met "wachttijd", terwijl ik pas na 20' "wachttijd" de lijn verbrak.En er zijn leukere dingen om je tijd aan te besteden!

Cool blue

Naar: C. H.

21/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: C. H.

22/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. H.

Naar: Cool blue

22/08/2023

zie vorig bericht:u mag zeker een voucher toewijzen, het dekt gewoon de onkosten , niet alle ongemak. Hetzelfde toestel in solden kostte plots 10€ meer.En mijn hele belkrediet verdween bij de telefoons met "wachttijd", terwijl ik pas na 20' "wachttijd" de lijn verbrak.En er zijn leukere dingen om je tijd aan te besteden!

Cool blue

Naar: C. H.

22/08/2023

Beste Christine, Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Ik heb je bestelling met nummer 73661838, er meteen bijgenomen en dit verder nagekeken. Ik zie dat het inderdaad niet goed is gelopen met je pakketje. Alvast onze oprechte excuses daarvoor! Eerder hebben we hiervoor een onderzoek bij Bpost gestart en ondertussen hebben zij het pakket naar ons terug gestuurd. Op 18/08 hebben we je dan ook voorzien van een terugbetaling. Ik verwacht dat het bedrag in de loop van deze week, zeker terug op je rekening staat. Als geste voor het ongemak, wil ik je graag een voucher van Eur 15,- aanbieden. Die komt op je account te staan en blijft één jaar geldig. Wil je die graag ontvangen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet,Noa van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On August 21, 2023 at 10:13 :AM GMT+2 klantenservice@coolblue.be

C. H.

Naar: Cool blue

22/08/2023

zie vorig bericht:u mag zeker een voucher toewijzen, het dekt gewoon de onkosten , niet alle ongemak. Hetzelfde toestel in solden kostte plots 10€ meer.En mijn hele belkrediet verdween bij de telefoons met "wachttijd", terwijl ik pas na 20' "wachttijd" de lijn verbrak.En er zijn leukere dingen om je tijd aan te besteden!

Cool blue

Naar: C. H.

23/08/2023

Beste Christine,Bedankt voor je bericht en extra info. Omwille van je uitleg heb ik de waarde verhoogd naar Eur25. Vanaf morgen zal dit actief komen te staan.Hopelijk is hiermee alles voor je geregeld en heb je ondertussen ook kunnen genieten van je nieuwe microgolfoven.Ik wens je hierbij nog een fijne dag verder en nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message ---On August 22, 2023 at 9:43 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: C. H.

23/08/2023

Beste Christine,Bedankt voor je bericht en extra info. Omwille van je uitleg heb ik de waarde verhoogd naar Eur25. Vanaf morgen zal dit actief komen te staan.Hopelijk is hiermee alles voor je geregeld en heb je ondertussen ook kunnen genieten van je nieuwe microgolfoven.Ik wens je hierbij nog een fijne dag verder en nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Robin van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message ---On August 22, 2023 at 9:43 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

C. H.

Naar: Cool blue

23/08/2023

graag 25€, was eigenlijk beloofd op 18/8 en nadien verlaagd naar 15€ ???????Coolblue aan: CHRISTINE H 18/08/2023Voor het ongemak wil ik jou een voucher ter waarde van 25,- euro toewijzen

C. H.

Naar: Cool blue

23/08/2023

graag 25€, was eigenlijk beloofd op 18/8 en nadien verlaagd naar 15€ ???????Coolblue aan: CHRISTINE H 18/08/2023Voor het ongemak wil ik jou een voucher ter waarde van 25,- euro toewijzen

Cool blue

Naar: C. H.

24/08/2023

Beste Christine, Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb de aangemaakte voucher voor je nagekeken en deze blijkt de waarde van Eur25 te hebben. Deze kan je terugvinden als tegoed in je account na inloggen. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 23, 2023 at 9:34 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: C. H.

24/08/2023

Beste Christine, Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb de aangemaakte voucher voor je nagekeken en deze blijkt de waarde van Eur25 te hebben. Deze kan je terugvinden als tegoed in je account na inloggen. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 23, 2023 at 9:34 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform