Op 8 december 2023 heb ik een iPhone 15 Pro 128GB bij Coolblue aangeschaft. Na aanmelding voor retour op 10 december, heb ik het product keurig ingepakt, voorzien van het retourlabel, en op 13 december bij een Bpost servicepunt afgegeven.Helaas kreeg ik twee weken later, na zelf contact op te nemen, te horen dat mijn pakket onderweg gestolen was. In de daaropvolgende gesprekken werd mij beloofd dat ik binnen 5 dagen terugbetaald zou worden. Een week later, zonder ontvangst van mijn terugbetaling, werd mij verteld dat er een foutief onderzoek was gestart door verschillende werknemers, wat tot vertraging leidde.Na nog eens 10 dagen wachten, ontving ik het teleurstellende bericht dat Coolblue geen oplossing biedt volgens hun onderzoek. Deze behandeling heeft geleid tot aanzienlijke stress en ongenoegen. Ik verzoek dringend om mijn geld terug, zoals eerder beloofd.Dit is het track en trace nummer van het pakketje: 323212022900075176847050 postcode: 2099Het verzendbewijsje die heb ik ook per e-mail & whatsapp naar coolblue gestuurd.