Terug

COOLBLUE RETOURNEERT MIJN GELD NIET

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Cool blue

22/01/2024

Op 8 december 2023 heb ik een iPhone 15 Pro 128GB bij Coolblue aangeschaft. Na aanmelding voor retour op 10 december, heb ik het product keurig ingepakt, voorzien van het retourlabel, en op 13 december bij een Bpost servicepunt afgegeven.Helaas kreeg ik twee weken later, na zelf contact op te nemen, te horen dat mijn pakket onderweg gestolen was. In de daaropvolgende gesprekken werd mij beloofd dat ik binnen 5 dagen terugbetaald zou worden. Een week later, zonder ontvangst van mijn terugbetaling, werd mij verteld dat er een foutief onderzoek was gestart door verschillende werknemers, wat tot vertraging leidde.Na nog eens 10 dagen wachten, ontving ik het teleurstellende bericht dat Coolblue geen oplossing biedt volgens hun onderzoek. Deze behandeling heeft geleid tot aanzienlijke stress en ongenoegen. Ik verzoek dringend om mijn geld terug, zoals eerder beloofd.Dit is het track en trace nummer van het pakketje: 323212022900075176847050 postcode: 2099Het verzendbewijsje die heb ik ook per e-mail & whatsapp naar coolblue gestuurd.

Berichten (4)

Cool blue

Naar: L. L.

22/01/2024

Beste Levi en Testaankoop,Bedankt voor het delen van je klacht met ons. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent omdat Coolblue je geld niet heeft teruggestort. Ik heb je klacht doorgegeven aan onze dienst backoffice en zij zullen hier zo snel mogelijk naar kijken. Door de drukte kan het echter tot 2 dagen duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Ik wil je verzekeren dat we ons best zullen doen om dit probleem voor je op te lossen. Als je nog andere vragen hebt, laat het me dan gerust weten. Ik wens je ondanks de situatie een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Melissa van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On January 22, 2024 at 5:06 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

L. L.

Naar: Cool blue

24/01/2024

2 dagen later en nog steeds geen antwoord. Triest.

Cool blue

Naar: L. L.

25/01/2024

Beste,Allereerst wil ik je hartelijk danken voor de tijd die je genomen hebt om de klant zijn/haar klacht aan ons kenbaar te maken. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.We hebben je melding ontvangen en gaan deze situatie zo snel mogelijk de nodige aandacht geven. Op dit moment hebben we nog niet alle informatie om meteen inhoudelijk te reageren. Je hebt weldra een antwoord op je vragen, beloofd.Ik dank je voor je begrip!Met vriendelijke groet,Mei-Lan van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beklantenservice@coolblue.beTel: 03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On January 24, 2024 at 8:46 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

L. L.

Naar: Cool blue

18/02/2024

Hallo, ik heb steeds mijn geld niet terug, en dit is al 3 maanden geleden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform