Terug

Coolblue - niet vooraf meedelen van extra kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Cool blue

29/05/2019

BesteWij hebben een gsm opgestuurd naar coolblue om een batterij onder garantie te laten vervangen. Om zeker te zijn hebben we eerst geïnformeerd bij de klantendienst. De mevrouw vroeg of er nog defecten waren. Wij antwoordden dat het scherm gebroken was maar dat dit niet hoefde hersteld te worden. We kregen het nodige formulier om de gsm op te sturen.Enkele weken later kregen we bericht dat de reparateur gemerkt had dat het scherm kapot was. De batterij wordt in dat geval niet vervangen. Daar heb ik geen probleem mee. Maar als we het scherm niet laten repareren voor 160 euro worden er nu 39,95 euro kosten aangerekend om de gsm terug te krijgen. Dit staat nergens op de website. Ook de klantendienst heeft dit niet gemeld (en volgens de collega's van de klantendienst moest dat wel). Ik heb al een paar keer gebeld maar zonder resultaat. Coolblue gaat hier in de fout maar neemt zijn verantwoordelijkheid niet.

Berichten (6)

Cool blue

Naar: N. B.

31/05/2019

Beste,Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen we met deze gegevens geen retour terugvinden. Is het mogelijk om ons een ordernummer of correct mailadres te bezorgen? Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On May 29, 2019, 4:14 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

N. B.

Naar: Cool blue

31/05/2019

BesteDit is het referentienummer: 3910352Vriendelijke groet

Cool blue

Naar: N. B.

03/06/2019

DATA NOT AVAILABLE

N. B.

Naar: Cool blue

03/06/2019

BesteWat op de website staat, heb ik gelezen. Dit is zeer vaag. Dat mag best wat duidelijker. Maar waarom heeft de klantendienst gezegd dat wij dat toestel onder garantie mochten opsturen, wetende dat het scherm gebarsten was? Dit hadden ze toch wel mogen zeggen? Op deze vraag van mij heeft nog niemand geantwoord. En dat is nu net waar ik het moeilijk mee heb. Dan bel je vooraf nog om zeker te zijn ... Ik ben dus nog niet tevreden met het antwoord.

Cool blue

Naar: N. B.

03/06/2019

DATA NOT AVAILABLE

N. B.

Naar: Cool blue

03/06/2019

BesteWij laten het scherm niet herstellen (want dit zou dan al de tweede keer zijn) en kiezen er dus voor om de gsm niet hersteld terug te krijgen.Bedankt voor de oplossing.Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform