Terug

Coolblue Is mijn computer verloren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

C. P.

Naar: Cool blue

04/07/2024

Copmputer Bij coolblue aangekocht voor 1099 euro in 2020 .Medion Akoya E27401-i7-256-1F16 All-in-One Azerty Serie nr GSLMED06-200601170070 . in 2023 een upgrade gedaan ter hoogtre van 275 euro (1 TB SSD en 2TB SSD ). In april 2024 had mijn computer een probleem met graffische kaart. ik heb een repartie aangevraagd bij Coolblue . nadien verzonden naar Coolblue voor een reparatie niet meer onder garantie . na hun klein onderzoek hebben ze de mainboarsd moeten vervangen. ik heb een hersteling moeten betaald van 212 euro. maar Coolblue is sinds begin juni mijn computer. ze hebben me dan een voorsstel gedaan namelijk 75% van de waarde (825euro) . een belachelijke som als men rekening houd met 270 euro upgrade en een overschrijving van 212 euro heb moeten betalen voor herstel. ik ben er dus niet mee akkoord. Na meermaals kontakt hebben genomen sturen ze me links of rechts maar ze willen mij niet degelijk tegemoet komen met een degelijk prijs . zelfs rekning houden dat al mijn werk op computer zat

Berichten (2)

Cool blue

Naar: C. P.

05/07/2024

Beste Calogero,Bedankt om ons via TestAankoop te contacteren. We begrijpen dat dit dossier niet naar tevredenheid werd afgehandeld. Wat absoluut eerder had moeten gebeuren was het terugstorten van de reparatiekosten omdat die niet werd uitgevoerd. Dat is bij deze uitgevoerd en je mag de € 212,15 op je rekening verwachten binnen 5 werkdagen.Verder wil ik voorstellen dat we omwille van onze fout en de extra onderdelen die in deze laptop zaten, het volledige bedrag van aankoop als shoptegoed op je account zetten. Dit komt dus neer op een extra tegoed van € 274,75 bovenop de € 824,25.Ga je akkoord met dit voorstel? Ik kijk alvast uit naar je antwoord!—Met vriendelijke groet,Pieter van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachOn July 4, 2024 at 9:15 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

C. P.

Naar: Cool blue

05/07/2024

Geachte Ik herhaal wat ik zoal begrijpt. jullie storten mijn reparatie geld van 212 euro terug op mijn rekening ik zal dus ook een te goed van 274.75 euro van mijn update en 824euro voor mijn computer? dus totaal 1099 te goed en mijn repartie geld terug op mijn rekening? als dat zo is dan ga ik mee akkoord met jullie voorstel. ik vidt alleen jammer dat ik langs deze weg moest gaan opdat een eerlijk voorstel voor voorgesteld. ik bedank de Testaankoop en de Directie van Coolblue voor hun verstandhouding. Ps: ik wil erbij zeggen dat het me verwonderd heeft bij coolblue want tot op heden en ik ben al jaren klant steeds goede service heb gehad .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform