Ik had eerst de Playseat Trophy (een racestoel) gekocht op de website van Coolblue, maar ontdekte dat de monitor stand die erbij hoort en die ik via een andere website had gekocht niet in mijn kamer paste. Vervolgens heb ik de racestoel via Bpost teruggestuurd naar coolblue (PostNL had de racestoel geleverd). Ik had op de website aangegeven dat ik een andere racestoel in de plaats wou, de Next Level Racing F-GT Cockpit. Op de dag dat Coolblue die zou leveren met hun eigen leveringsdienst (16 augustus 2023) heeft mijn broertje niemand gezien of gehoord (ik was aan het slapen omdat ik 's nachts werk). Ik heb wel een leveringsbewijs ontvangen via mail waar niet mijn eigen handtekening op stond. Vervolgens contacteerde ik Coolblue om te vragen wat er precies was misgelopen. Zij vertelden me dat ze dit zouden onderzoeken maar dat dit wel 5 dagen zou duren. Omdat ik speciaal een week verlof had genomen om de racestoel op te zetten en te testen besloot ik om nog eens hetzelfde model te kopen en niet te wachten op het onderzoek. Ik was ervan overtuigd dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat ik niets had ontvangen en een andere handtekening op het leveringsbewijs stond. Na een vertraging van een aantal dagen heb ik uiteindelijk de racestoel ontvangen (op het leveringsbewijs stond dit keer wel mijn eigen handtekening). Nog een aantal dagen later kreeg ik de volgende mail van Jessar, een backoffice employee van Coolblue:Dear Sem, Following the enquiry, I am sending you this email.I have just received feedback from the depot regarding the delivery of your parcel. My colleague informed me the following Via the GPS trip history, I see that the delivery driver stopped here for 5 minutes. Our delivery driver seems to remember having delivered everything this day.Hoping to have informed you sufficiently. Any further questions? Please do not hesitate to e-mail us.Kind regards,Jessar of CoolblueHierop heb ik geantwoord:Dag Jessar, En welk adres is dit dan? Want ik heb nooit iets ontvangen. De handtekening op het leveringsbewijs is ook niet van mij. Ik wil gewoon mijn geld terug. En liefst zo snel mogelijk want anders ga ik hier mee verder.Groeten,SemNa een aantal dagen kreeg ik de volgende mail van Jessar:Dear Sem, We recently launched a package investigation for your order.Investigation shows that your order did get delivered to you. For this reason, we will not provide you with a solution. The investigation is therefore hereby closed. We have also decided to exclude you from future purchases. You can no longer place an order with us. You can still contact us to claim warranty for previous purchases.I assume that this is sufficient information for you.Despite this conclusion, we wish you a good day.Kind regards,Jessar of CoolblueHierop heb ik geantwoord:Hi Jessar, I'm already on the phone with Testaankoop. You are nothing more than a bunch of thieves. I've paid you 1030 euros but I only reveived one chair of 515 euros, and this seems alright for you?My lawyers are going to contact you.Dus ik ben niet alleen 515 euro kwijt maar ik kan ook niets meer kopen op hun website. Ik ben al naar de politie geweest om een proces verbaal te laten opmaken. Zij hebben mij echter verteld dat zij alleen iets kunnen doen aan de strafrechterlijke overtreding (de vervalsing van mijn handtekening) en niet aan het feit dat ik 515 euro heb betaald voor een racestoel die ik nooit heb ontvangen. Daarvoor moest ik bij organisaties zoals jullie aankloppen. Dus ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij kunnen helpen mijn geld terug te krijgen en doen waarvoor jullie zijn opgericht: het beschermen van de de consument. Met vriendelijke groeten,Sem