Beste , Ik heb een koptelefoon terug gestuurd binnen de garantieperiode om eventueel te laten herstellen onder garantie.Na enkele dagen krijg ik het bericht dat het toestel onderzocht werd en dat de herstelling niet onder garantie valt. Ze geven me vervolgens 3 opties : 1. Onderzoekskost van 39euro betalen en toestel niet hersteld terugkrijgen.2. Laten herstellen volgens de kost van 189 euro.3.Toestel kosteloos bij Coolblue laten en niet terugeisen.Ik vind het niet correct dat er onderzoekskosten van 39 euro tijdens garantie worden gevraagd zonder dit op voorhand duidelijk te communiceren vooraleer ik het toestel verzend.Als ik geen optie doorgeef sturen ze het toestel terug en volgt een factuur van 39 euro. Ik heb laten weten dat ik daar niet mee akkoord ga. Ik had graag mijn toestel terug maar ben niet bereid de 39 euro kosten te betalen verist ik hier vooraf niet van ben op de hoogte gebracht. Ondertussen heb ik het toestel ontvangen en wacht ik op de factuur die ik niet wens te betalen. Graag jullie advies hoe dit verder moet .mvgn, Ing Omar Ben-Al-Lal