Terug

Cool blue ontkent dat ik betaald heb en wilt geen kassaticket of factuur geven.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Cool blue

17/01/2024

Op zaterdag 16 december koop ik een telefoon in de winkel van Cool blue te Mechelen. Ik betaal via bankcontact.Ik krijg de telefoon mee maar geen kassaticket of factuur. Zij hadden op dat moment een probleem met hun computersysteem.Het geld gaat pas van de rekening op maandag 18 december.Sindsdien probeer ik tevergeefs een factuur voor mijn aankopen (op firma) te ontvangen.Zij vinden geen betaling terug in hun systeem en een rekeningsuittreksel is voor hen onvoldoende. Bij mij is het geld effectief van de rekening gegaan en ook de bank vindt hun vraag zéér bijzonder. Ik ben nogmaals bij hen in de winkel geweest en daar krijg ik dreigingen dat er een incassobureau zal worden op gezet.Ondertussen krijg ik mails van Coolblue dat ik mijn bestelling moet betalen.Zonder factuur of kassaticket heb ik ook geen garantie op mijn aankopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform