Terug

controller gaat steeds kapot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: stromer

18/04/2024

Beste, in 2017 kocht ik in Bikeworld Brugge een Stromer ST1X fiets. In 2018 ging de controller stuk en moest vervangen worden. Dit gebeurde in garantie. Echter, in 2021 op 7 juli moest de controller opnieuw hersteld worden. Stromer weigerde hierin tussen te komen omdat de garantieperiode verlopen was, wat klopt: ongeveer 1 jaar buiten garantie. Bikeworld was wel zo vriendelijk om de werkuren niet aan te rekenen wegens wel extreme pech. Kosten 520€. In maart 2024 laat de controller het opnieuw afweten. Is stuk. Op 16 april werd de vraag gesteld aan Stromer door Bikeworld of hier geen clementie kon gegeven worden. Antwoord op 16/4 door Ben: neen. Omdat de garantie met 9 maanden overschreden is. Ik kan me niet in de redenering vinden: een controller gaat na 1 jaar stuk, de volgende na 3 jaar, weer de volgende na 2 jaar en 9 maand. Het gaat telkens om een stuk van 520€ (normaal + werkuren voor herstel). Die controller gaat niet stuk door slijtage of verkeerd gebruik (tenzij iets me niet verteld is?). Ik kan het telkens stuk gaan van dit onderdeel van de 'Rolls Royce van de speedpedelecs' niet als normaal beschouwen en vind dan ook dat je je als bedrijf niet kan verschuilen achter de termijn van de officiële garantieperiode: er is iets mis met de kwaliteit van dit onderdeel! Het lijkt me dus billijk om hierin als bedrijf jullie verantwoordelijkheid te nemen. Het lijkt me niet normaal om om de 3 jaar 520 € nodig te hebben om je fiets te laten rijden.

Berichten (1)

stromer

Naar: P. M.

18/04/2024

Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kundewir haben Ihre E-Mail erhalten und werden Ihnen so schnell wie möglich antworten.In der Hochsaison kann es leider zu Wartezeiten kommen, wofür wir uns im Voraus entschuldigen möchten. Bitte fragen Sie nicht täglich nach, dies erschwert und verlangsamt den Prozess.Vielen Dank für Ihr Verständnis.Ihr Stromer TeamChère cliente, cher clientNous avons bien reçu votre courriel et nous vous répondrons dans les plus brefs délais.En haute saison, il peut malheureusement y avoir un délai de réponse et nous nous en excusons par avance. Nous vous prions de ne pas vous renseigner quotidiennement, cela complique et ralentit le processus.Nous vous remercions de votre compréhension.Votre équipe StromerDear customerWe have received your e-mail and will reply as soon as possible.Unfortunately, there may be waiting times during the high season, for which we would like to apologise in advance. Please do not enquire daily, as this makes the process more difficult and slower.Thank you for your understanding.Your Stromer TeamGeachte klant,We hebben uw e-mail ontvangen en zullen zo snel mogelijk antwoorden.Helaas kunnen er in het hoogseizoen wachttijden zijn, waarvoor wij u bij voorbaat onze excuses aanbieden. Informeer niet dagelijks, omdat dit het proces bemoeilijkt en vertraagt.Hartelijk dank voor uw begrip.Uw Stromer Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform