Terug

Contractvoorwaarden eenzijdig veranderd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: Luminus

08/02/2022

Beste,In juni 2021 ben ik bij Luminus een contract 'Luminus Optimal Elektriciteit' en Luminus Optimal Gas' aangegaan via Mijnenergie.beVoor zowel gas als elektriciteit kregen we 1.500 kWh gratis energie. Dit wordt berekend op het gemiddeld tarief voor de energiekosten toegekend na 11 maanden.Nu zegt Luminus dat die 1500 kWh gratis energie pro rata wordt verrekend op de jaarafrekening volgend in 2023.Dit is dus gewoon het contract eenzijdig veranderen. Ik heb Luminus 20 dagen geleden gemaild, maar word gewoon genegeerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform