Beste Lina,Bedankt voor het bekend maken van je klacht, wij waarderen dit enorm!Ik zie dat jij had gekozen voor de corona-compensatie: upgrade naar Premium met Yanga. Ook voor de tweede sluiting wordt je gecompenseerd. Hier is automatisch bij alle lidmaatschappen een bevriezing toegepast.Het bevriezen van het lidmaatschap houdt in dat je niet betaalt voor de periode dat de clubs gesloten zijn. De periode dat het lidmaatschap is bevroren, vanaf de sluiting van de club tot aan de heropening, wordt toegevoegd aan het einde van je lidmaatschap. De automatische incasso die al is gemaakt voor de periode na sluiting van de club wordt automatisch als tegoed toegevoegd aan je lidmaatschap.De minimale duur van je contract is en blijft 52 weken. Je lidmaatschap wordt na een jaar automatisch stopgezet. Deze is dus niet stilzwijgend verlengd. De einddatum van je contract is wel later, namelijk: 12-4-2021.Verder blijven inderdaad de Algemene Voorwaarden gelden. Bij ons heb je de mogelijkheid om je eigen contract te kiezen denk hierbij aan jaarlijks of met een verbintenis van een 4-weekse periode, met daarbij verschillende betaalmogelijkheden. Als ik de situatie bekijk, bemerk ik dat dit een jaarcontract betreft.Jaarcontracten kunnen niet vroegtijdig worden beëindigd, tenzij, volgens onze Algemene Voorwaarden, er sprake is van ziekte of verhuizing.Als je de opzegging hebt ingediend, wordt het lidmaatschap, wanneer in minimale contractperiode, per eerst mogelijke datum beëindigd, anders met inachtneming van de opzegtermijn van een betaalinterval.Graag bied ik je mijn excuses aan voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dat uiteraard graag!Met sportieve groet,NadiaCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005ICYYfV:refT2410.1