Terug

Contractbreuk van Bongo met hotelaanbieder

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Bongo

20/12/2022

Beste, heb een belevingsbon gekocht van € 214 exclusief bedoeld voor hotel Port die Cleve in A'dam. Bon is 3 j geldig. Bij moment van reservatie via website Bongo staat het hotel niet meer vermeld. Ook de naam van de belevingsbon ' 3 daagse met diner in 4* hotel in A'dam ' is geschrapt. Na communicatie met Bongo werd mij gemaild dat er geen samenwerking meer is met dit hotel én dat ik de tegenwaarde van de bon kan gebruiken voor een ander beleving uit het volledige aanbod. Inmiddels werd mijn belevingsbon gedeactiveerd en kreeg ik een creditbon twv dit bedrag. Om een ander hotel te boeken in A'dam ben ik verplicht een ander én duurdere belevingsbon aan te kopen.Dit dan nog aan de normale prijs van 299 eu. Momenteel loopt er zelfs een actie van - 15% bij aankoop van dergelijke voucher maar dit is vlg Bongo niet cumuleerbaar met mijn credit van 214 eu.Ik moet dus nóg eens extra € 85 bijbetalen én zelfs het diner ben ik al kwijt. Dit is puur bedrog. De klant werd gelokt met mooie reclame van één bepaald hotel maar moet nu een grote méérprijs betalen voor een alternatief . Vraag me af of dit allemaal wel wettelijk is. De klant treft hier absoluut geen schuld. De organisator annuleert de belevingsbon. Om de creditvoucher te gebruiken voor een andere beleving heb ik momenteel geen behoefte. Bij een eventuele aankoop van een goedkopere beleving wordt ook het resterend saldo niet omgezet in een nog op te nemen open creditbedrag. Ik zou nog overwegen (aanvaarden) om een meerprijs van 40 eu te betalen voor een nieuwe voucher met reeds de korting in mindering maar zeker niet op de oorspronkelijke prijs. Als er geen andere opties zijn, wil ik dus de volledige terugbetaling van mijn aankoopbedrag. Graag antwoord aub.Vriendelijke groeten.

Berichten (2)

Bongo

Naar: G. B.

03/01/2023

Beste, Jammer genoeg is er geen mailadres van de klant bijgevoegd. Om dit verder te kunnen behandelen hebben wij het volgende nodig:- Bongonummer-mail van de klant.Met vriendelijke groeten, SarahBONGO-------------------- Met vriendelijke groeten, Sarah BrittiCustomer and Partner ExecutiveTel.:+32 (0)3 808 04 86Kronenburgstraat 27 bus 202Antwerpen, Belgium“This email from the Smartbox Group, and any files transmitted with it, contains information which is confidential, is solely for the use of the intended recipient and may be legally privileged and protected from disclosure. If you are not the intended recipient (or responsible for its delivery to the intended recipient) please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that reviewing, disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of the Smartbox Group are neither given nor endorsed by it.E-mail and the Internet do not guarantee the confidentiality, nor the completeness or proper reception of the messages sent and thus, the Smartbox Group does not assume any liability for those circumstances. Should you not agree to the use of e-mail or to communications via the Internet, you are kindly requested to noref:_00D20CDhl._5006M2Brap6:ref

G. B.

Naar: Bongo

05/01/2023

Dag Sarah,Bongonummer zat in bijlage.Hier het nummer van de beleving : 616728360 3d Amsterdam Ref : BBEJEX221121435355Het betaald bedrag staat nu op de creditbon met nummer : B2COVV-BE-BONe-mail : nancke.willaert@gmail.com / geert.billiet1@telenet.beHopend op een positief antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform