Klacht
T. K.
Naar: MediaMarkt
Beste, wij kochten een droogkast aan bij mediamarkt op 10.01.2018. We namen er de extra garantie bij, zodat ons toestel langer onder garantie zou vallen.Ons toestel is op dit moment stuk. Mediamarkt plaatste op de factuur een ander toestel (LG) dan onze whirlpool droogkast.waardoor wij onze garantie kwijt zijn.Mediamarkt heeft eenzijdig het contract geannuleerd.Wij zitten al meer dan een maand zonder droogkast en hebben nog steeds geen oplossing
Berichten (13)
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste,Kan jij ons een kopie van de factuur doorsturen met contractnummer en een foto van Uw toestel + het sérienummer ervan zodat wij navraag kunnen doen.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique
T. K.
Naar: MediaMarkt
Droogkast
T. K.
Naar: MediaMarkt
Factuur in bijlage
MediaMarkt
Naar: T. K.
BestenWij hebben een feedback aan de winkel van Roeselare gevraagd, zodra wij een antwoord ontvangen komen wij bij u terug.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste, Wij hebben een feedback ontvangen van de winkel 'De aankoopbon spreekt over de aankoop van een LG wasmachine , in ons systeem zelfs een geannuleerde bon. Op dat klantnr vond ik wel een paar dagen later een Whirlpool wasmachine terug, zie aankoopbon in bijlage. Indien het om de wasmachine gaat is dat de juiste bon.Ik kon op de klant zijn clubnr en zijn klantgegevens(adres) geen aankoop van een droogkast vinden. Indien de klant ons het exacte model van de droogkast kan melden kunnen wij dit ook gerichter opzoeken. Op de Identiteitskaart is het niet gelinkt helaas.'Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarktBelgieBelgique
T. K.
Naar: MediaMarkt
Het probleem is inderdaad dat er een verkeerd toestel op de factuur staat. Wij hebben nog nooit een vaatwas gekocht in mediamarkt, wij hebben die gekocht samen met de aankoop van onze keuken.Dat is nu net het probleem, dat het verkeerde toestel op de factuur staat.Maar daar kunnen wij niets aan doen. We hebben ook de extra garantie betaald en hebben nu nergens recht op door een fout van de medewerker van mediamarkt. We hebben idd ook een wasmachine aangekocht in dezelfde periode, maar daar gaat het helaas niet over
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste,Kan jij ons de referenties van je droogkast (foto serienummer) doorsturen zodat mijn collega gerichter kan zoeken, een betaalbewijs (afschrift) zou ook al helpen.Met vriendelijke groeten.NathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique
T. K.
Naar: MediaMarkt
Bewijs van betaling en serienummer
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste,Wij hebben alles aan onze collega's doorgestuurd zodat zij verder kunnen zoeken.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste,Aan de hand van de extra info die u ons gaf, vond de winkel onderstaande info terug:Op datum van 10.07.2018 vinden wij van de klant enkel een verkoop terug van een wasmachine. De klant wilde oorspronkelijk een LG wasmachine, daarvan werd bon 40723215 opgemaakt. Deze ging als aanbetaling (voorschot) door kassa met kasticket 18322, dit is ook het kasticket waarop het betaalbewijs van de klant op spreekt. De klant heeft daarna beslist toch een ander toestel van whirlpool te kiezen. Daavoor werd bon 40723940 opgemaakt en verrekend met de aanbetaling via kasticket 18812 en werd door kassa gehaald op 17.07.2018. Hiervan heb ik alle documenten in bijlage gevoegd.De foto van de droogkast die u ons bezorgde staat bij ons gekend onder artikel 1791548, maar deze was maar pas vanaf 7/02/2019 te koop in MM Roeselare.Wij hebben alle aankopen van die datum tot nu van genoemd artikel opgezocht maar vinden geen aankoop op naam van Tom Kerckhof of Stephanie Naert.Heeft u het toestel eventueel in een andere vestiging aangekocht?Met vriendelijke groeten,MediaMarkt Belgie
T. K.
Naar: MediaMarkt
We hebben ook een wasmachine gekocht in dezelfde periode, maar die droogkast komt ook van mediamarkt. Schoonmoeder heeft het toestel betaald.We hebben nooit gekozen voor een LG wasmachine, maar direct voor de whirlpool. Omdat we geen ervaring hebben met het merk LG.Droogkast en wasmachine komen beide van mediamarkt roeselare en werden beide thuis geleverd
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230203-054342.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50663---]
MediaMarkt
Naar: T. K.
Beste meneer en mevrouw Kerckhof-Naert,Onze collega's in de winkel hebben al achter uw factuur gezocht en tot op heden niets gevonden.Wij zien nu dat u zegt dat uw schoonmoeder betaald heeft, zou het kunnen dat de factuur op haar naam gezet geweest is ?Heeft ze het toestel contant betaald of via bancontact ? heeft ze hiervan een afschrift ?Wij doen ons best om de aankoop terug te vinden.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:043952:37172---]:secure-web.cisco.com/1AuXPrtN7APqcYgY-E-ahW0QeDRV9KDHwe8crDW_i4i_UmtCqXjgEEV_SipjmZYEqgKGOlZfSf_lzMYtxLwfj8gvop0pK4jyZdrkwyf8BFwVYiew9hoJznlAw0SZeehju2eL452WGNabKhZ449Yypc-CS-Xe2a_EJHewcAvMq3KqO1in5sufimQ2Kkfe06XvxN68HHgg6tkHXJbu-pfavWlM6D_H0IdUVe1CvFy3D1Pp7OAGpfDyD1yputZ5sRw5r_6WR0BSFguumDNvag8MvijVpnchpox0rkB-nrJTxiXmxJTB4v-fEo-r-r38OaF8KOkZ8m5UMq5IvY9yTWI1G2h5sp1njciZ2fx4bVnpKPzVByNkBEf4Nc7aqNqCVjXT5k2wywJkIKH15Jgd21GcUhY09Rx2QSBZMR2tkXSduGUcVu87-06YXHMi_b4PqqTrvh0s3TaBfIzC5hnC-maDQBA/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1uHOGA_nLWhnp_MECHShqJyrabNZ2Z7vDaaBgLfALr1W4xAuU6NvI3CNUAi-2Zo4jWD6dXBxHu6rkVmDu8qvxK13EFl8oAxinzqQaMb5AMnaZEKPy88AthF0scgNqXgNBU6bqEZOOmniaKg8YyDRuAsWbWc2IkTbpD00hEWda9MD0VCdyHeb1Pe4cWiT1axVcWFiCExrDBpffLWz4RAnC_8SocIGRKUcUXE85IamYdoNo_dQKCngu1yS3TYHJusm9NB3LNTmKHXKxWyHgGgJ-xTz7BEw4g4ERrW6WrTnOoaDQTqQJ4ov6D1kDdaOnXAI8xHktsDmstIGO2u3kzMVZi82dZR4ztqX9DFk7mPkRN6E2LWZnVyyZ9mbBemeCB_SWCNhGYV-whute_oy5XVaddVcVZ33HHi75o2RUH3HtSojCHugHZ7EbME4pepUKmLCzPAHNCBxsGnJbi_kx79dDeA/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/138kAtyuupF-SU8RsNKU4dKVCvIbKT9EVLscN9UTvcBcDmJ2lqnaBzkH4aebeo-Nj3AdZNCcKLfHZVVRK9IhXA9dVJCOwZSlKCW270rGfD82dWwWLCPD72N5l522vNqeSvWA_CSmp0mmJFPlGJX8UEBUhFi35VKuLSQkfaq5aFETep3xQD3lYqRxOFlEk5Mgbl_WaD7VTW8eXUFGnjXyXYi6B1WXWbpGo6Bv5XTEPBXuUi5WJRRP-mOLuUTbrHOaoi4HJmiaB2LlZsjZrbB562al9A9wI7N17TRRUOhbGKxG3a62ZbjXr65WgP7kczF7_pJFU70gn3YUISmhzJ8Ci3EK-Zs2x_o5FXKa_asUpagEtOm59qhHkICi26cipY9fGoHleyuPqkYUhIEkt7MMeD0L4adQyxGuDkxDpRjmxdkGXC-ch38zzo9Unmcylc7guG-Q3unqQG-174zn5mLrEFA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/138kAtyuupF-SU8RsNKU4dKVCvIbKT9EVLscN9UTvcBcDmJ2lqnaBzkH4aebeo-Nj3AdZNCcKLfHZVVRK9IhXA9dVJCOwZSlKCW270rGfD82dWwWLCPD72N5l522vNqeSvWA_CSmp0mmJFPlGJX8UEBUhFi35VKuLSQkfaq5aFETep3xQD3lYqRxOFlEk5Mgbl_WaD7VTW8eXUFGnjXyXYi6B1WXWbpGo6Bv5XTEPBXuUi5WJRRP-mOLuUTbrHOaoi4HJmiaB2LlZsjZrbB562al9A9wI7N17TRRUOhbGKxG3a62ZbjXr65WgP7kczF7_pJFU70gn3YUISmhzJ8Ci3EK-Zs2x_o5FXKa_asUpagEtOm59qhHkICi26cipY9fGoHleyuPqkYUhIEkt7MMeD0L4adQyxGuDkxDpRjmxdkGXC-ch38zzo9Unmcylc7guG-Q3unqQG-174zn5mLrEFA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:043952:37172---]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten