Terug

contractbreuk basic fit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Basic-Fit

26/12/2021

Beste,Mijn lidmaatschap bij basic fit startte op 07/06/2021 en ik betaalde 1j op voorhand, zijnde € 259.87. Vanaf september kon ik niet meer gaan omdat ik niet binnen mocht zonder (de illegale) corona pas. Er werd voor een oplossing gekozen dat de maanden worden bevroren en die zouden vanaf de situatie terug normaal werd, bij de maanden (in mijn geval dus vanaf 08/06/2022) erbij geteld worden. Echter is die bevriezing plots zonder mail of enig contact gestopt op 15/12/21. Dat heeft al resultaat dat ik nog steeds niet mag of kan gaan sporten, maar mijn abonnement wel gewoon doorloopt. Opzeggen is in mijn geval ook niet mogelijk gezien ik alles in 1x betaald heb. Op vandaag zou ik met de bevroren maanden erbij tem september 2022 mogen sporten, maar in werkelijkheid kan ik al vanaf september 2021 niet meer binnen. Dit zijn dus 12maanden voor niets, in de vuilbak, te veel betaald. Ik heb ik juni 2021 een contract aangegaan waarin niets van regels werden opgenomen van qr code of wat dan ook. Het is een contract tussen 2 partijen, waarbij de ene partij, basic fit dus, haar contractuele verplichtingen niet nakomt. Indien aan deze klacht geen gevolg word gegeven dien ik mij genoodzaakt dit dossier samen te voegen met tal dossiers van kennissen die op vandaag hetzelfde meemaken, aan mijn raadsman over te geven. Ofwel worden de maanden bevroren die niet kunnen opgebruikt worden, ofwel worden al de maanden terug betaald die reeds betaald zijn.Een misnoegde klant,Nikolas Verdin.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: N. V.

26/12/2021

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08454084 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: N. V.

27/12/2021

Hi Nikolas,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Het is niet mogelijk om je lidmaatschap eerder te beëindigen wegens de huidige maatregelen. Wij hanteren enkel de regels zoals deze worden opgedragen door de overheid. De bevriezing duurde tot 15-12-2021, momenteel bieden we geen andere optie aan om het lidmaatschap te bevriezen voor de huidige maatregelen. Je kan nog steeds gebruik maken van onze faciliteiten, als er ook wordt voldaan aan de regels voor het toegang krijgen tot de sportzaal die zijn opgelegd door de overheid.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,CordellCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005INaYGm:refT2410.1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform