Beste,Mijn lidmaatschap bij basic fit startte op 07/06/2021 en ik betaalde 1j op voorhand, zijnde € 259.87. Vanaf september kon ik niet meer gaan omdat ik niet binnen mocht zonder (de illegale) corona pas. Er werd voor een oplossing gekozen dat de maanden worden bevroren en die zouden vanaf de situatie terug normaal werd, bij de maanden (in mijn geval dus vanaf 08/06/2022) erbij geteld worden. Echter is die bevriezing plots zonder mail of enig contact gestopt op 15/12/21. Dat heeft al resultaat dat ik nog steeds niet mag of kan gaan sporten, maar mijn abonnement wel gewoon doorloopt. Opzeggen is in mijn geval ook niet mogelijk gezien ik alles in 1x betaald heb. Op vandaag zou ik met de bevroren maanden erbij tem september 2022 mogen sporten, maar in werkelijkheid kan ik al vanaf september 2021 niet meer binnen. Dit zijn dus 12maanden voor niets, in de vuilbak, te veel betaald. Ik heb ik juni 2021 een contract aangegaan waarin niets van regels werden opgenomen van qr code of wat dan ook. Het is een contract tussen 2 partijen, waarbij de ene partij, basic fit dus, haar contractuele verplichtingen niet nakomt. Indien aan deze klacht geen gevolg word gegeven dien ik mij genoodzaakt dit dossier samen te voegen met tal dossiers van kennissen die op vandaag hetzelfde meemaken, aan mijn raadsman over te geven. Ofwel worden de maanden bevroren die niet kunnen opgebruikt worden, ofwel worden al de maanden terug betaald die reeds betaald zijn.Een misnoegde klant,Nikolas Verdin.