Terug

Contractaanpassing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Engie

28/03/2022

Bij de overstap naar Engie kreeg ik de Flow contracten aangeboden. Ik wil voor gas en afname elektriciteit het Direct Indexed 1 jaar contract. Voor afname elektriciteit wil ik het Easy Indexed 1 jaar contract. Volgens de Vtest van de VREG zijn het voor mij de meest voordelige contracten. Op 18/03/22 bevestigingsmail van Engie ontvangen van mijn vraag. Nadien niets meer van gehoord.

Berichten (1)

Engie

Naar: C. G.

29/03/2022

Beste heer Gauwe,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 28 maart 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform