Ik heb vorige week 18/03 een medewerker op bezoek gehad. Na een hele "leuke" uitleg heeft hij me een papieren contract laten tekenen. Na mijn vraag of ik een koppie mag hebben heeft hij beweerd dat ik deze digitaal zal ontvangen, terwijl hij had een koppie. Ik heb tot heden geen contract ontvangen, noch op papier, nog digitaal. Ik heb enkel de blad met zijn "offerte", die heeft hij niet zo graag maar toch me gegeven. Dat was al verdacht. Ik werd wel vanaf woensdag 19/03 gebombardeerd door mails en ook een betaling verzoek. Ik moest ervoor eigen foto's bezorgen voor zogezegd "tijdelijke" video, met mijn eigen materiaal! Dat heeft de vriendelijke medewerker niet gezegd hoor. (Niels). Ook heb ik €99 "opstart" kosten betaald, voor deze heb ik ook geen factuur ontvangen, maar wel een nieuwe factuur en op die zie ik mijn klantnummer. Het is niks online gezet, en ik snap niet waarom moet ik al betalen, terwijl en niks werd gedaan van hun kant. Ik zou graag deze "contract" dat ik nog niet ontvangen heb onmiddellijk en kosteloos opzeggen. Deze manier van werken is niet te vertrouwen