Terug

Contract wordt zonder goedkeuring verlengd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Engie

10/03/2024

Beste, ik was klant bij engie. Enkele weken terug stap ik mee in de groepsaankoop van westvlaanderen in bij Elegant.Engie belt me om te vragen waarom ik het contract niet verleng en vraag of ze een offerte mag sturen voor een nieuw contract. Ik zeg ja op een offeete en krijg meteen in de mailbox een goedkeuring van een nieuw contract.Ik bel naar de klantendienst om te vertellen dat dit niet de afspraak was, ze annuleren het contract. 2 dagen later krijg ik weer in mijn mailbox een goedkeuring van engie voor een nieuw contract.Nu ben ik bang dat elegant mijn conteact met hun zal opzeggen.Ik bel sowieso maandag terug naar de klantendienst van engie

Berichten (1)

Engie

Naar: E. G.

11/03/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: dimanche 10 mars 2024 21:04À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Contract wordt zonder goedkeuring verlengd - (CPTBE01984616-93)Klacht - Contract wordt zonder goedkeuring verlengd - (CPTBE01984616-93) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform