Terug

Contract wordt niet nageleefd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Gazet van Antwerpen

29/01/2025

Beste, Op 14 januari 2025 bestelde mijn partner een abonnement bij het Nieuwsblad. Op 15 januari 2025 krijgt ze een e-mail (zie bijlage) waarin dit bevestigd wordt. Vanaf dan kan zij de krant digitaal lezen. De eerste betaling werd via domiciliëring uitgevoerd op 20 januari 2025. Op 24 januari 2025 vraagt ze via het onlineformulier aan de klantendienst wanneer het bijhorende gratis wijnpakket wordt geleverd. Vermits ze hier geen antwoord op krijgt, neemt ze telefonisch contact met de klantendienst op 28 januari 2025. Een onbeleefde man van de klantendienst vertelt haar dat ze geen recht zou hebben op dit wijnpakket omdat ikzelf vorig jaar een abonnement had op het Nieuwsblad. Vandaag, 29 januari 2025, wil ze de krant lezen en merkt ze dat haar abonnement op inactief is geplaatst (zie bijlage). Is dit geen contractbreuk? Kan dit zomaar? Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bemiddeling door Testaankoop 06 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform