Terug

Contract wordt beëindigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Eneco

22/12/2023

Beste, mijn contract wordt beëindigd omdat ik zogezegd een wanbetaler ben. Hoe is dit mogelijk terwijl ik mijn maandelijkse voorschotten nog nooit te laat heb betaald. Een afbetalingsplan van een plotse zeer hoge afrekening zou de oorzaak zijn. Er is een goedkeuring, en toch word ik afgesloten. Dit is ongehoord, door hun eigen nalatigheid word ik gestraft. Ondertussen moet ik wel blijven betalen.

Berichten (1)

Eneco

Naar: P. S.

04/01/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je contract.We hebben de stopzetting van je contract geannuleerd. Je blijft dus klant bij ons. Het betaalplan blijft actief.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform