Terug

contract stopzetten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

P. M.

Naar: Proximedia

22/10/2024

beste, betalen ik ben een tijdje terug gecontacteerd geweest door batibouw+ of proximedia.ze verkochte mooie praatjes en voor ik het goed besefte was ik in hun praatjes getrapt en getekend.achteraf bekeken toen alles doordrong en na dat ik vele slechte reacties had gelezen wil ik eigenlijk van dat wurgcontract af.kost mij ongeveer 250 €permaand.en als pas beginnende komt dat niet goed uit.we zijn nu een maand verder en ik heb nog geen werkaanbod gehad. ze beloofde mij 25€per maand korting als ik doorging met het contract.als ik toch wil stoppen met contract moet ik verbrekingsvergoeding betalen maar zoals je in de bijgevoegde bijlagens kan zien kan ik daar ook korting op krijgen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om daar vanaf te komen. ik ben zelfstandig in tuinonderhoud en klusjes. 0479080990 is mijn gsm peter46moors@gmail.com. ik heb ook gezegd dat ik zelf een facturatieprogramma heb en toch zit ik met die masterbill waar ik geen gebruik van maak maar wel moet betalen. die 1 pagina website die ze voor mij zouden maken heb ik ook nog niet gezien.

Berichten (1)

Proximedia

Naar: P. M.

24/10/2024

Beste heer Moors, Hartelijk dank voor uw bericht en voor het kenbaar maken van uw bezorgdheden over de overeenkomst die u met ons bedrijf bent aangegaan. Graag willen we u erop wijzen dat onze klantendienst u recent aanvullende informatie heeft verstrekt over de geleverde diensten en de contractuele voorwaarden. Met betrekking tot de commerciële voorwaarden en de mogelijkheden voor beëindiging van het contract, hebben wij een oplossing voorgesteld die rekening houdt met uw situatie, waaronder een voorstel voor een verlaagde verbrekingsvergoeding. Wij streven ernaar om in onderling overleg tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing te komen. Onze klantendienst staat uiteraard voor u klaar om eventuele verdere vragen te beantwoorden en uw dossier verder af te handelen. Mocht u behoefte hebben aan meer uitleg, neem dan gerust opnieuw contact op met onze klantendienst. Met vriendelijke groeten, Nathalie Marketing Assistant Proximedia

Bemiddeling door Testaankoop 24 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform