Terug

contract opzeggen duurt erg lang

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. N.

Naar: SipWell

02/12/2022

beste,Ik heb via aangetekende brief mijn contract bij sipwell opgezegd. Dit werd bevestigd met een opzegtermijn van 6 maanden.Ik vraag een kopie van het contract dat ik tekende waarin deze opzegtermijn staat maar dat kunnen ze me niet bezorgen.Ik ga ervan uit dat als ze mij geen kopie kunnen bezorgen waarin ik dat tekende mijn contract onmiddellijk kan opgezegd worden.Ik vraag om mijn contract stop te zetten op 31/12, 3 maand na de officiele opzeg en dat het toestel kan opgehaald worden en dat we een het statiegeld op het toestel en de flessen terugkrijgen. Ik heb verschillende mails verschillende telefoons gedaan en er komt geen antwoord. Ik heb gewacht met mijn laatste factuur te betalen en krijg nu een rappelkost erboven op.

Berichten (2)

SipWell

Naar: E. N.

09/12/2022

Geachte, Bedankt voor uw bericht.Zoals reeds door mijn collega gecommuniceerd is de einddatum van uw contract 11/03/2023.De koeler en het leeggoed word tegen dan opgehaald.Om uw contract op te zeggen dienen wij een aangetekende brief te ontvangen 6 maanden voor de einddatum van uw contract zoals vermeld staat in ons algemene voorwaarden die in de bijlage aanwezig zijn.Indien u deze vroegtijdig wenst te beeindigen kunnen wij u ook een contractbreuk aanbieden.Dit is een minimale kost van 350,00 euro, ook zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.De ophaling van de goederen kan op 09/03/2023, onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.Indien de ophaling van de goederen niet kan doorgaan op 09/03/2023 gelieve de klantendienst te contacteren op het nummer 052/890-890 zodat we een nieuw afspraak kunnen voorzien.Na de ophaling van de sipwell goederen zal u een eindfactuur ontvangen volgens de sipwell voorwaarden.· Transportkost +40€ per locatie· Herconditioneringskost +55€ per koelerWaarborg(en) van uw toestel(len) worden vrijgegeven indien het toestel zich nog in goede staat bevindt.Per leeggoed die u meegeeft met de chauffeur wordt 12.80€ vrijgegeven in de vorm van een creditnota en wordt in mindering gebracht op eventuele openstaande facturen.Indien u een bedrag heeft in u voordeel, kan je best uwrekeningnummer bevestigen via mail na uw eindfactuur en een aanvraag indienen voor een terugbetaling.Zijn er nog vragen in verband met uw dossier gelieve mij te mailen op het volgende emailadresretentie@sipwell.comof ik ben ook telefonisch bereikbaar via onze klantendienst op het nummer 052/890-890.Voor verdere vragen mag u mij altijd per mail of telefonisch contacteren .Pour toute autre question, vous pouvez toujours me contacter par e-mail ou par téléphone.Met vriendelijke groeten, CordialementNoémieretentie@sipwell.com - 052 890 890Aan: customercare_be@edensprings.com Cc: customercare@sipwell.com Vanaf: klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: dec. 02, 2022 at 03:42 PM CET Onderwerp: Klacht - contract opzeggen duurt erg lang - (CPTBE01666471-11) CAUTION: External Sender, Do not click on links or open attachments unless you recognize the sender.

SipWell

Naar: E. N.

09/12/2022

Beste,Bedankt voor je antwoord via mijn klacht via test aankoop.Mijn vraag is, kan je mij de getekende versie van het contract bezorgen waar ik die algemene voorwaarden aanvaard want ik heb hier    geen tekende versie van.Hartelijke groeten,ElkeOn 9 Dec 2022, 09:18 +0100, retentie ,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform