Terug

Contract Opzeg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

A. P.

Naar: Mega

05/08/2025

Op 01/07/2025 zeg ik het contract bij MEGA op owv een onteigeningsprocedure, ik heb op die datum het pand verlaten en heb dus NUL verbruik sinds 30/06/2025 en het contract is dan stopgezet. Echter is mega steeds voorschotfacturen blijven eisen voor juli en augustus terwijl het contract allang officieel was opgezegd. Ze weigeren tot vandaag om dit correct te verwerken en nu krijg ik bijkomend nalatigheidskosten EN "ingebrekestellingen" voor die twee ONTERECHT GEEISTE facturen, nl. voor juli en augustus 2025, omdat ik ze uiteraard WEIGER te betalen, het is gewoon te ABSURD voor woorden. Ik EIS van hen dat ze ALLE nalatigheidskosten terug CREDITEREN naar mij (zie slotfacturen ondaan) en dat ze die facturen correct ANNULEREN ipv ze in de eindfactuur op te nemen, zoals ze nu blijkbaar KOPPIG willen blijven doen. Zij hebben GEEN recht om na 30/06/2025 nog enige facturen of kosten op te eisen, en het FEIT dat zij zelf met maanden achterstand zitten daar moet ik als klant NIET voor opdraaien!!! Dit is een hele ROTTE streek van MEGA om een klant die jarenlang TROUW bij hen gebleven is nu op deze manier te willen treiteren met onterechte facturen NA DATUM van OPZEG. Ik eis dus al die nalatigheidsinteresten en kosten TERUG, en een CORRECTE VERERKING van mijn eindfactuur ZONDER die facturen voor juli en augustus!

Berichten (1)

Mega

Naar: A. P.

06/08/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Pedrosa, We hebben uw klacht met referentie goed ontvangen. Ik zie dat de slotafrekeningen intussen werden opgemaakt met de voorschotten die te veel werden opgemaakt in acht genomen in de afrekening. De stopzetting werd op 17/7/2025 verwerkt met terugwerkende kracht en toen was het voorschot voor juli augustus al opgemaakt. Het annuleren van deze voorschotten zou echter nutteloos zijn, gezien de slotafrekening werd opgemaakt met alle voorschotten in rekening gebracht, ongeacht hun staat van betaling. Ik doe wel het nodige om de aangerekende herinneringskosten te verwijderen. Dit komt neer op 19,5 euro in totaal, wat het openstaande saldo verminderd naar een tegoed van 1.69 euro. Dit zal in de komende dagen worden terugbetaald, waarna je dossier volledig in orde is. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [Y7WNZX-KEZMP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform