Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Pedrosa,
We hebben uw klacht met referentie goed ontvangen.
Ik zie dat de slotafrekeningen intussen werden opgemaakt met de voorschotten die te veel werden opgemaakt in acht genomen in de afrekening. De stopzetting werd op 17/7/2025 verwerkt met terugwerkende kracht en toen was het voorschot voor juli augustus al opgemaakt.
Het annuleren van deze voorschotten zou echter nutteloos zijn, gezien de slotafrekening werd opgemaakt met alle voorschotten in rekening gebracht, ongeacht hun staat van betaling.
Ik doe wel het nodige om de aangerekende herinneringskosten te verwijderen. Dit komt neer op 19,5 euro in totaal, wat het openstaande saldo verminderd naar een tegoed van 1.69 euro. Dit zal in de komende dagen worden terugbetaald, waarna je dossier volledig in orde is.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[Y7WNZX-KEZMP]