Terug

Contract nr. VDB177887- dubbele afhouding april + stopzetten contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Celside Insurance

26/04/2023

Ik heb zonet telefonisch contact opgenomen met jullie klantendienst (02/808 79 52) maar die konden niet antwoorden op onze vraag en stelden voor om via deze weg contact met jullie op te nemen.Na het ontvangen van jullie mail ivm de buy back optie hebben wij onmiddellijk telefonisch contact opgenomen om dit te weigeren. Dit staat ook zo geregistreerd.Wij betalen maandelijks via domiciliëring een bedrag van 5,99€ met als vermelding contract d'assurance SFAM. Laatste transactie op 3/04/2023 Nu blijkt zonder aanleiding en zonder toestemming dat er deze maand (25/04) opnieuw een bedrag van 15.99€ van onze rekening werd afgetrokken? (vermelding: Pack Essentiel SFAM)Ik veronderstel dat dit een fout is! Gelieve dit asap recht te zetten.We wensen ons contract met onmiddellijke ingang stop te zetten. Indien dit kan via deze mail, graag hiervoor het nodig doen. Indien dit niet kan via deze mail, gelieve ons dan alle nodige details en voorwaarden te bezorgen om ons contract zo snel mogelijk stop te zetten.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: L. L.

26/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform