Terug

Contract niet stopgezet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Engie

15/06/2023

Beste,In maart/april heb ik besloten om te veranderen van energieleverancier voor elektriciteit. Dat contract zou starten begin mei. Ik kreeg een verzoek van fluvius om mijn meterstanden door te geven, die dat op hun beurt naar de betrokken energieleveranciers door zouden geven. Bij mijn nieuwe energieleverancier is die info goed doorgekomen, en daar heb ik nu ook een lopend contract. Bij Engie moet er echter iets fout gelopen zijn, want mijn contract liep daar ook nog. Na een week heb ik de klantendienst hiervoor gecontacteerd, en hun antwoord was dat zij geen gegevens hadden gekregen van Fluvius, maar ze gingen mij op de hoogte houden. 3 weken later had ik echter nog steeds geen antwoord, en de volgende voorschotfactuur werd ondertussen reess doorgestuurd. Na die 3 weken besloot ik om nogmaals de klantendienst te contacteren, maar nu via een klacht. Ook deze blijft tot vandaag (2 weken) onbeantwoord. Als ik de klantendienst hier nogmaals over aanspreek, kunnen ze me enkel melden dat het dossier in behandeling is, maar er verder geen info over mogen geven. De voorschotfacturen dienen echter wel nog betaald te worden, terwijl ik geen klant meer ben bij hen! Ik heb dan ook mijn domiciliëring stopgezet. Door een veel te hoog voorschot, zou mijn eindfactuur ook serieus in mijn voordeel uitdraaien, geld dat nu gegijzeld wordt door Engie.

Berichten (3)

Engie

Naar: A. C.

16/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Engie

28/06/2023

2 weken later, nog steeds geen antwoord.

Engie

Naar: A. C.

14/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform