Terug

contract komt niet inorde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. T.

Naar: Engie

07/08/2023

op 15/12/2022 verhuis ik en meld engie mijn verhuisIk verhuis naar een nieuwbouw woning binnen een woonerfkort nadien ontdek ik dat mijn contract is stop gezet voor een onbekende redenIk bel het contract wordt terug open gezet In begin maart wil ik de engie app gebruiken en dit lukt niet meer Blijkt mijn contract is nogmaals stop gezet Om onbekende reden , problemen bij fluvius volgens hen Meermaals gebeld gemaild ( ook onbudsdienst) gechat nog vorderingen mijn contract blijft op inactief staanVorige week bleek ook mijn verbruik niet meer in fluvius te staan , gebeld zou een communicatie probleem geweest zijn + bevestiging geen problemen voor mijn contract aan fluvius zijde nog maar eens gebeld naar engie( ben al mijn vakantie dagen al kwijt aan bellen)Na aandringen op de niet menselijke manier is men dan toch eens verder gaan kijken naar het probleemNu blijkt dat iemand anders een contract heeft op mijn EAN Nummer (hoe kan dit überhaupt)maar nu krijgen ze mijn contract nog steeds niet in ordehet feit dat ze mijn contract niet in orde hebben wil ook zeggen dat ik geen facturen krijg en nog geen enkele betaling heb gedaanWat moet ik hiermee, de andere klant dan maar voor mij laten betalen ?Wat als ik dan toch een factuur krijg en ik kan deze niet betalen ????Zou ik nu best van energie bedrijf veranderen????Ik ben einde raad ik wil geen energie betalen aan fluvius tarief ook niet dat ze me afsluiten en heb een helse schrik van de factuur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform