Terug

Contract Ingeluisd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Testaankoop

22/03/2025

Beste, Eind vorig jaar contacteerde testaankoop mij om te zeggen dat ik gratis 2 maanden een abonnement kon krijgen van testaankoop en dat dit niet automatisch werd verlengd. Ik probeerde het om te zien of ik een voordeliger energiecontract zou kunnen aangaan (dit was niet het geval). Nu ontdek ik dat ik vast zit met een domiciliering en dat ik voorbije maanden geld heb zitten te betalen. Ik had deze maffia praktijken niet van testaankoop verwacht en ik wil hier onmiddelijk van af. Best wel pissed, Martijn

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. B.

24/03/2025

Geachte heer, De stopzetting van je abonnement werd vandaag in behandeling genomen door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst (mail met dossiernummer 12354926) of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform