Terug

contract geanuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Orange

23/01/2021

Beste, ik was op 22/12/2020 opgebeld door een van de medewerkers van Orange om een abonnement te sluiten. Ik ging akkoord en heb ik het contract ondertekend. *Een maand later belde ik terug om te weten te komen waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen en ik kreeg een antwoord dat ik in de zwarte lijst sta. De medewerken heeft mijn een telefoonnummer gegeven waarnaar ik moest bellen.*Ik heb naar die nummer gebeld en van daar hebben ze gezegd dat het helemaal niet waar is en ze hebben geen enkele gegevens op mijn naam staan.*Ik belde terug naar Orange en dan ineens zeiden ze dat dat niet de reden is dat het contract geannuleerd is maar omdat er iets mis is met mijn ID-kaart. Ze hebben al mijn gegevens gecontroleerd maar alles klopte met mijn ID kaart.*Dan begon de Orange medewerker een andere promoties aan mijn aan te bieden terwijl ik geen deftige uitleg kreeg waarom is mijn contract geannuleerd en waarom hebben ze mijn niks laten weten.*Ik ben zeer ontgoocheld in Orange. Ik ga mijn vrouw haar abonnement bij Orange ook stopzetten. Ik ga ook aan alle vrienden, kennissen en collega's van mij vertellen wat voor een dienst heb ik gekregen van Orange.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform