Terug

Contract door klik op link

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. T.

Naar: Besparenkan.be

09/04/2021

Goeiedag, ik werd vanmiddag telefonisch gecontacteerd door 'besparen kan' ivm een energiecontract. Ik kreeg de prijs per maand, enkele details, kortingen en een mail. Aan de telefoon werd ik uitdrukkelijk gevraagd om de mail te bekijken en om op de link te klikken. Toen ik aangaf dit wel eens rustig te zullen bekijken werd men bij 'besparen kan' wat nerveus en werd me nog eens uitdrukkelijk gevraagd om op de link te klikken om de details vd offerte te kunnen bekijken. Nadat ik dat deed, heb ik hiermee het contract aanvaard. Ik vind dit geen normale praktijk, 1 klik en het is gebeurd. Het contract (bij Engie) is ook veel duurder dan mijn huidige contract (bij Elegant). Ik kan herroepen, maar dat kan niet met een klik maar met een schrijven. Gewoon een vraag, hoe kan je met een klik op een link een contract goedkeuren, zonder details?Alvast bedankt voor je antwoord,Wendy Truyen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform