Beste, Eind oktober moest de meter van in huis verzet worden door Fluvius naar de werfkast buiten aan de verlichtingspaal. Dit verliep vlot. Tot Eneco groen licht moest geven om de meter open te laten zetten. Het werd een welles nietes spelletje van solvabiliteit controleren op de zaak, tot niet meer nodig en dan wel weer nodig. Meerdere keren zeiden ze me aan de telefoon dat het groen licht werd doorgegeven aan Fluvius. Telkens ik Fluvius belde bleek het niet zo te zijn. Ik zat toen al 2 dagen zonder electriciteit, vriezers ontdooiden en ik kon geen eten klaarmaken of was doen. Eneco hield me aan het lijntje waardoor ik na 2 dagen belde naar Engie, zij namen mijn contract over en de dag nadien kwam Fluvius de meter open zetten. Maar wat blijkt nu ineens vandaag, 02/02/24? Eneco heeft opdracht gegeven aan Engie om het contract te annuleren, zonder mijn weten!!! Zelfs toen ik een herinnering van Eneco kreeg lieten ze mij nog niet weten dat ik geen klant meer was bij Engie. Ik liet hen weten dat ik meerdere keren (staat op mail) had doorgegeven dat ik geen klant meer was bij hen en overgestapt was naar Engie, en dus geen facturen meer moest ontvangen van hen. Ik ontvang ook geen meer, ook geen herinneringen. Maar vandaag kijk ik op Mijn Engie en wat zie ik dat er sedert november een eindafrekening was, maar nadien geen facturen meer te vinden. Ik bel Engie voor uitleg en dan vertellen ze me dat Eneco de boel weer overnam. Dit terwijl ik er niet van op de hoogte ben, want ik tekende niks voor de 'overname' in november. Ik WIL helemaal geen klant meer zijn bij Eneco. Ik heb Engie dus alles laten overnemen vandaag, 02/02/24. Dat Eneco nu maar geen 2de poging doet om achter mijn rug dit nieuwe contract bij Engie te annuleren.Gelieve het nodige te doen.Met vriendelijke groetenGwen Schuerm