beste ik had via mijn energie een voorstel voor contract bij elegant daar mijn contract bij luminus teneinde liep op 27/11/22 na een telefonisch gesprek op 07/11/22 met luminus in de nog opzegbare termijn van het voorstel elegant heb ik besloten om bij luminus te blijven luminus ging de nodige stappen ondernemen waarvan hier de bevestiging mail Beste Luc,Je hebt zonet de juiste beslissing genomen. Je kiest opnieuw voor Luminus. Bedankt!Je hoeft zelf niets meer te doen.Wij informeren Elegant dat je klant wil blijven bij Luminus voor volgende leverpunten: Gas: 541448820065565887Electriciteit: 541448820065565870De volmacht die je ons hiervoor telefonisch gaf, registreerden we. Alle informatie kan je hierover nalezen in onze privacy policy op www.luminus.be.Ken je My Luminus al?Volg in je klantzone My Luminus je energieverbruik op, beheer zelf je facturen, je voorschotbedrag, je persoonlijke gegevens … Gebruik je persoonlijke klantzone helemaal gratis op de website of download de My Luminus app. Maak snel je account aan, registreren is simpel.Heb je nog vragen?We zijn er voor je. Je vindt heel wat antwoorden terug op https://www.luminus.be/nl/prive/hulp-en-ondersteuning/. Ook de klantendienst van Luminus blijft bereikbaar op het nummer 078 150 210, van maandag tot vrijdag tussen 9 en 18 uur en op zaterdag tussen 9 en 13 uur (uitgezonderd feestdagen).Bedankt voor je vertrouwen!De Luminus- klantendienstprobleem is waar heb ik nu een contract moet ik een nieuw aanvragen ? mvg luc pauwelsluc.pauwels01@telenet.be0468181123