Terug

Contract aangesmeerd van 4 jaar door click+ zuster bedrijf van proximedia

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: Proximedia

16/05/2019

Beste Ik wil een klacht indienen tegen het bedrijf proximedia omdat ze mij een contract hebben aangesmeerd van 4 jaar om mijn google adwords campagne te beheren. Ze komen hun afspraken niet na. Ze hadden beloofd dat we 1 maand gratis kregen van hun om te kijken als hun campagne wel goed gaat voor ons tegen een budget van 109 euro per maand. We kregen ook volgens de verkoper Advertentie voor onze zaak naam te staan maar is dus ook niet het geval. Blijkbaar heb ik een papier getekend voor 1 maand uitmuntendheid ipv 1 maand gratis. Nu bellen ze mij om te zeggen dat mijn budget te laag is daarvoor terwijl dat de verkoper beloofd heeft dat we met een lager budget hetzelfde konden krijgen als bij mijn vorig bedrijf roularta waar ik samen mee werkte. Roularta ben ik altijd tevreden mee geweest. Dus daarom dat ik vroeg aan proximedia (click +) om 1 maand gratis en dat ze me bewijzen dat ze beter zijn dan roularta maar blijkbaar dus niet. We hebben minder klanten deze maand dan vorig jaar Mei dus wij weten genoeg dat hun campagne niet goed werkt. Als ik bij hun 300 euro per maand moet uitgeven kon ik even goed bij Roularta blijven voor dezelfde prijs. Wij willen af van dit contract van click + maar dan zeggen zij dat we 60% schade vergoeding moeten betalen. Ik had beter de resencies op voorhand gelezen op het internet van proximedia voor dat ik getekend had want er staat niks goed van op het internet. Heel veel mensen hebben het zelfde probleem met hun. Ze zijn heel goed in bedriegen en afzetterij. Ik heb onder tussen een aangetekende brief naar hun gestuurd maar blijkbaar moet ik toch 60 procent schade vergoeding betalen. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen om van dit contract af te komen.

Berichten (1)

Proximedia

Naar: B. N.

20/05/2019

Geachte heer,De statistieken van uw campagne zijn het bewijs van het goede werk van ons team. Een campagne moet regelmatig worden bijgewerkt om er het beste uit te halen.Wat niet haalbaar is in amper een maand tijd.Net als in het verleden staat onze klantendienst tot uw beschikking.Wij nodigen u uit om contact met hen op te nemen.Hoogachtend,Het team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform