Terug

Contract aan minderjarigen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Basic-Fit

05/01/2023

Beste,Bij nazicht van mijn dochter haar rekening heb ik gemerkt dat er een domiciliëring werd geactiveerd voor Basic-fit.Mijn dochter is minderjarig , 15 jaar, en heeft zichzelf ingeschreven bij de fitness aan een computer die in de zaal beschikbaar is voor elke klant.Bij de inschrijving is er geen controle gebeurd op de identiteit van mijn dochter. Daardoor kon ze zich uitgeven als een 20-jarige , geboortedatum aangepast, zonder verdere problemen.Nu wordt er maandelijks een bedrag afgehouden van de rekening waar ik als ouder niet akkoord kan mee gaan.Bij basic fit willen ze het abonnement niet vroegtijdig stopzetten aangezien ze in het systeem gekend staat als meerderjarige, nochtans kunnen wij aan de hand van haar identiteitskaart aantonen dat ze nog minder jarig is.Graag hadden wij het abonnement vroegtijdig stopgezet zodat de betalingen ook niet meer gedebiteerd worden.Kunnen wij hier iets aan doen?

Berichten (6)

Basic-Fit

Naar: L. S.

05/01/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10074409 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: L. S.

05/01/2023

Hi Leo,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Niet fijn dat jouw dochter zonder jouw toestemming een abonnement heeft aangemaakt. Helaas kan ik de bijlage die je hebt verstuurd, niet openen.Zou je als reactie van deze mail haar ID-kaart willen sturen? Dan beëindig ik het abonnement gelijk.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,MeganCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IWujpE:refT2410.1

L. S.

Naar: Basic-Fit

05/01/2023

Beste,Bedankt voor de snelle reactie.In bijlage zend ik jou een kopie van haar identiteitskaart.Het abonnement zou reeds opgezegd zijn, maar de betaling zal nog een jaar van de rekening gaan , wat we niet willen.Graag dus stopzetting met onmiddellijke ingang en de terugbetaling van de reeds betaalde bijdragen.

Basic-Fit

Naar: L. S.

05/01/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10074553 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

L. S.

Naar: Basic-Fit

12/01/2023

Beste,Ondertussen zijn de 3 dagen voorbij. Tot op heden mochten wij nog geen reactie ontvangen op onze klacht betreffende contracten afsluiten door minderjarigen.Kan u ons alsnog uw oplossing sturen?Indien wij geen reactie mogen ontvangen voor morgenavond zullen wij verdere stappen ondernemen.Met vriendelijke groeten,

Basic-Fit

Naar: L. S.

12/01/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10111867 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform