Terug

Continu uitstel levering en geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Elektro Lommelen

04/01/2024

Maanden geleden bestelde ik een vriezer. Ik heb tot nu toe niets anders vernomen dat de levering vertraagd is bij de leverancier. Ik zit dus nog steeds met een vriezer die ik heb besteld, die ik netjes heb betaald, maar vervolgens tot op de dag van vandaag nooit is geleverd!In de nodige correspondentie is vervolgens aangegeven dat een andere vriezer of via de fabrikant rechtstreeks bestellen mogelijk was. Vervolgens moest ik wel een meerprijs daarvoor betalen. Ik heb toen geantwoord dat dit prima is voor zover het om dezelfde specificaties zou gaan en eenzelfde zuinige vriezer gaat, als diegene die ik had besteld. Tevens heb ik aangegeven dat ik niet bereid bent om een meerprijs te betalen. Hiermee ging u weer niet akkoord.Inmiddels heb ik aangegeven dat ik geen vriezer meer wens en ik mijn geld terug wil. Daarbij heb ik verwezen naar de algemene voorwaarden van u zelf. Tevens heb ik al aangekondigd dat ik nadere stappen zal ondernemen.Ik heb nog steeds geen geld terug.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: A. S.

04/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 732305615.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 732305615.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 732305615.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform