Na aanhoudende problemen hebben wij midden juni een nieuwe modem aangevraagd in combinatie met de 360° pods. Tot 4 juli liep alles relatief vlot. Op 4 juli is er echter een stroompanne in het dorp en het begin van veel ellende. Het 2.4 gHZ netwerk valt continu uit en ook het 5 gHz netwerk valt regelmatig weg. Tientallen telefoontjes, drie bezoeken van techniekers, telefonische ondersteuning van gespecialiseerde techniekers halen niets uit. Telkens bevestigt men dat er wel degelijk problemen zijn, maar elk telefoontje geeft een andere oorzaak, de pods staan te dicht bij de modem, de pods staan te ver, de pods zijn niet bekabeld, de pods zijn defect, het is de buiteninstallatie, het is een algemeen probleem in je buurt...ondertussen zaten de pods in ongeveer elk stopcontact in huis, zijn ze bekabeld...maar twee maand later is er geen verbetering. Vandaag viel het signaal weer meerdere keren weg (dat impliceert: geen werkende deurbel, geen aansturing van de batterijen, een laadpaal die geen instructies ontvangt, geen voetbal via Dazn op tv, een frustrerende telefoon naar telenet om weer te horen dat de pods zijn verbinding is verloren en we alles weer moeten herinstalleren. Wij betalen heel veel geld, hebben een eigen zaak en dus is goedwerkende wifi onmisbaar