Na mijn klacht per Email dat Bofrost mij blijft lastig vallen per telefoon en ik al drie keer heb gemeld dat ik dit niet wil, krijg ik onderstaand anwoord per Email op 13 augustus:Vanaf hierGeachte, Dank voor uw bericht aan onze klantendienst waarin u uw ontevredenheid uit voor het feit dat u door een extern Callcenter dat werkt voor ons bent gecontacteerd. Wij waarderen het dat u ons uw ontevredenheid laat kennen want daardoor kunnen wij beter ons extern Callcenter instrueren omtrent hoe en op welke wijze wij de markt willen benaderen. Het is inderdaad zo dat wij in een bepaalde gemeente zoveel mogelijk mensen contacteren om gratis en vrijblijvend onze catalogus toe te mogen zenden. Enkele dagen later contacteren we dan principieel deze persoon terug om te horen of er interesse is.Vanzelfsprekend dient dit altijd te gebeuren op een professionele wijze met veel respect voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Beleefd, correct, eerlijk.Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Ik geef u graag mee dat u zich kan registreren op het bel me niet meer register, via deze link:www.bel-me-niet-meer.beIk noteer alvast uw telefoonnummer op onze interne lijst om niet meer gebeld te worden.Tot hierVandaag, 14 oktober wordt ik OPNIEUW, en zelfs op mijn GSM tijdens mijn werk met een privé-nummer, gecontacteerd. Ik ben dit beu en ik hoef mij niet voor 1 agressieve firma op de belmenietmeer lijst te plaatsen.Graag jullie steun,Groeten,Guy