Terug

Contactnummer kent ons niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Scarlet

16/10/2023

Geachte,We kregen op 9/10/2023 een mail om ons te melden dat er een nieuwe decoder opgestuurd zou worden. Hierin staat een 0800 nummer.Hier heb ik naar gebeld, deze mensen konden ons klantnummer niet herkennen. Ik werd vervolgens doorverbonden naar de klantendienst. Hier net hetzelfde probleem. Ik heb toen een 078 48 02 56 gekregen en gebeld. Hier kreeg ik vervolgens nog een ander nummer nl. 090355500, dit nummer is niet te bereiken via gsm. Hier werd ik door verbinden naar 022752727, dit blijkt het algemeen nummer van scarlet te zijn. Hier is het dan vervolgens meer dan 10 minuten wachten aan normaal tarief terwijl ik oorspronkelijk naar een 0800 moest bellen om een decoder te deactiveren. Dit klopt niet.Vervolgens werd ik een 2-tal uur later gebeld door Proximus met de vraag of Ik een abonnement wilde. Dit lijkt me hoogst ongewoon. Zeker na al de omzwervingen nog geen 2uur eerder op dag. Graag had ik contact gehad met scarlet over dit probleem.

Berichten (3)

Scarlet

Naar: S. M.

24/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01897431-14 met als Scarlet referentie 12017900 in behandeling genomen.Na onderzoek van het dossier blijkt er een foutje te zijn in het doorgegeven klantennummer.Wat betreft uw ervaring met het contacteren van het klantendienst willen wij u laten weten dat wij deze situatie ten zeerste betreuren. Scarlet is enkel bereikbaar op het nummer 02/275.27.27 van maandag tot vrijdag van 9u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 18u.Het is inderdaad een betaalde nummer maar dit oproep is gratis vanuit uw Scarlet vaste lijn vanaf 16u maar ook op zaterdag. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

S. M.

Naar: Scarlet

24/10/2023

Goede avond,Mag ik u dan verzoeken om ons het juiste klantennummer te geven? Ik heb geen zin om nogmaals minstens 15 minuten aan de lijn te hangen.MvgSofie

Scarlet

Naar: S. M.

26/10/2023

Beste,Het klantennummer staat vermeld op elke rekeningen. Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform