Ik heb mijn abonnement begin augustus telefonisch opgezegd want dat kan niet op een andere manier. De Nederlandse juffrouw luisterde en vroeg mijn tel.nr.want u zou mij terugbellen. Niet dus. Ik heb Orange op alle manieren proberen te contacteren en koos dan voor de optie: wij bellen u terug Dat zou op dinsdag 12 sept. om 10u gebeuren. Niet dus. Ofwel heeft u medewerker mijn opzegging niet doorgegeven ofwel doet u dit moedwillig. Trouwens de laatste flybox die ik kocht heeft maar 1 week gewerkt. Als u mijn verbruik nakijkt zal u dit zien. Ik ben toen klant geworden bij Scarlet en ben Orange vergeten op te zeggen. Door de domiciliering liepen de betalingen gewoon door en dat was mij niet opgevallen. Ik heb nu de hulp van Test Aankoop gevraagd en mijn advocaat op de hoogte gesteld. Stop met mij dreigbrieven te sturen en sleep mij voor de rechter. Ik ben klaar. Incassobedrijjven sturen zal geen enkel effect hebben. Integendeel ik zal er voor zorgen dat uw praktijken algemeen bekend worden. Ik heb tevens een klacht ingediend bij de ombudsman voor telecom. Alle uw gesprekken worden opgenomen dus hoeft u maar te luisteren naar het gesprek begin augustus van dit nr. : 0495922028. Laat mij met rust.