Terug

Contact onterecht afgesloten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Eneco

29/02/2024

Goeiedag, ik zag net dat mijn contact voor gas afgezegd is terwijl dit tegengehouden zou worden wegens een meterwisseling door fluvius, tijdens de overstap van analoge naar digitale gas meters heeft fluvius die van mij met die van mijn buur verwisseld waardoor ik nu facturen binnenkrijg die ik niet kan betalen, waardoor ik een achterstand heb wat de originele reden is voor de afsluiting van mijn contract, maar dat is onterecht want dit is niet mijn verbruik, fluvius heeft op 2 februari een technieker gestuurd en die heeft vastgesteld dat de meters verwisseld zijn en ze zijn nog steeds bezig met de data correctie, ik heb hiervoor meerdere keren met eneco contact opgenomen en de laatste keer was mij verteld dat het sluiten van contact tegengehouden werd, ik krijg hier nu ook nog eens extra aanmaankosten omdat ik het hoge verbruik van mijn buren niet kan betalen, kan hier alsjeblieft een oplossing voor gezocht worden, ik heb ook een attest naar jullie gemaild dat bewijst dat fluvius hier mee bezig is want fluvius wil zelf geen bericht naar eneco hierover sturen

Berichten (1)

Eneco

Naar: A. C.

19/03/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je gascontract.We hebben nog geen correctie van Fluvius ontvangen. We kunnen dus nog geen aanpassing aan het contract maken. Eenmaal we de aanpassing ontvangen passen we de gegevens bij ons ook aan. Onze specialisten blijven dit voor je opvolgen.Voor het openstaand saldo is er een betaalplan actief.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform