Terug

Contact met testaankoop

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

H. S.

Naar: Testaankoop

07/10/2025

Beste, ik probeerde u te bellen voor het opzeggen van mijn abonnement! Ik heb meer dan 16 minuten in de wachtrij gestaan en dat vind ik ongehoord. Toen heb ik het opgegeven! Verder vraag ik mij af waarom dit niet digitaal kan via de pc of anders. Dus bij deze wil ik mijn abonnement opzeggen per direct. Groet, Hubertus Stijnen Nieuwstraat 1 bus 1 Lanklaar, Dilsen-Stokkem.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: H. S.

07/10/2025

Beste, Onze excuses voor de lange wachttijd. We begrijpen dat het vervelend kan zijn wanneer u langer aan de telefoon moet wachten. Dit is zeker niet de ervaring die wij willen bieden. Afhankelijk van de actualiteit kan het inderdaad soms drukker zijn dan normaal. U kunt een stopzetting doorgeven via onze contactpagina op de website (onder de oranje knop ‘Contacteer ons’), per korte brief of telefonisch op 025423200. Wij hebben uw verzoek inmiddels doorgegeven aan onze abonnementendienst. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit verder af te handelen. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.

Testaankoop

Naar: H. S.

07/10/2025

Hallo Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en ik kom bij u terug met een antwoord van hen. Met vriendelijke groet, het klachtenteam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform