Terug

Contact met Nationale Loterij

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

03/01/2023

Beste, na wekenlang zijn mijn pogingen om telefonisch contact te leggen met deze Nationale Loterij, ik heb al meer de 10 maal getelefoneerd en meer dan uren wachttijd besteed, zonder resultaat. Ook werd er niet geantwoord op mijn verschillende emails. Mijn probleem is dat ik niet meet kan inloggen in het systeem en mijn account werd geblokkeerd. IK kan mijn wachtwoord ook niet meer wijzigen zonder contact met Nationale Loterij. Er staat nog steeds een beschikbaar bedrag op mijn Lotto Rekening waar ik dus ook niet aan kan. Graag u tussenkomst gevraagd. Ik weet niet meer wat te doen momenteel. Met dank


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform