Terug

Contact met KBC algemeen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: KBC Bank

28/08/2023

KLACHT OVER WERKING KBC ALGEMEEN (niet specifiek een kantoor): Op vrijdag 25/08 heb ik via 'Kate' en 'KBC Live' (in mijn KBC app) contact PROBEREN opnemen om in te tekenen op de staatsbons. Toen ik vrijdag een bericht stuurde id chat kreeg ik een automatisch bericht dat ik uiterlijk de volgende werkdag (maandag tem zaterdag) antwoord zou krijgen. Zondag? kreeg ik uiteindelijk een antwoord met een hele lijst gegevens die ik moest doorsturen. Ik heb hierop gereageerd en intussen zijn we maandagavond en heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Ik heb vandaag meermaals telefonisch contact PROBEREN nemen met mijn KBC kantoor in Stekene om daar een fysieke afspraak te kunnen krijgen, maar ook via dat telefoonnummer steeds de melding: 'alle medewerkers zijn in gesprek, probeer later opnieuw'. Dat zijn intussen 3 dagen waarin ik probeer geholpen te worden door KBC zonder resultaat. Ik heb uiteindelijk maar via de site van de overheid ingeschreven op de staatsbons. Ik woon sinds kort samen met mijn partner en we zoeken nog een gemeenschappelijke rekening te openen en op termijn een lening voor een woning af te sluiten, maar het zal niet meer via KBC worden vrees ik. KBC heeft toch geen tijd voor hun klanten, tenzij er iets aan te verdienen valt, heel jammer!

Berichten (4)

KBC Bank

Naar: K. T.

28/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

KBC Bank

Naar: K. T.

28/08/2023

Dit is een automatisch bericht, gelieve hier niet op te reageren. KBC Klachtenmanagement heeft uw mail goed ontvangen.1. Ofwel is uw mail voor onze dienst bestemd:U krijgt een ontvangstmelding (met het dossiernummer en de naam van de dossierbeheerder) en/of een antwoord. Deze krijgt u via het communicatiekanaal van uw voorkeur: digitaal of post.Digitale communicatie vindt u:- In KBC Mobile: via het icoon 'Mijn KBC' (helemaal onderaan) - documenten - uw naam- In KBC Touch: via het icoon 'Berichten' (rechts boven) - documenten - uw naam2. Ofwel is uw mail niet voor onze dienst bestemd:Dan zorgen wij dat uw mail bij de juiste dienst terechtkomt die u zal contacteren.Hebt u een praktische vraag? Dan kunt u terecht bij KBC Live op het nummer 078 152 153, op werkdagen van 8 tot 22 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur, of via de website www.kbc.be/live.Wij vragen u met aandrang om enkel die informatie mee te delen die relevant is voor de behandeling van uw klacht. Mocht u in uw bericht bijzondere categorieën van persoonsgegevens in de zin van artikel 9 van de AVG vermelden, dan geeft u door versturen ervan uw expliciete toestemming aan KBC, en meer specifiek de dienst Klachtenmanagement, om deze gegevens te mogen verwerken in het kader van de behandeling van uw klacht. Meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens, vindt u hier.---Ceci est un message automatique: veuillez ne pas y répondre. Le service de Gestion des plaintes de KBC a bien reçu votre mail.1. Votre mail est destiné à notre service:Vous recevrez un accusé de réception (avec le numéro de dossier et le nom du gestionnaire de dossier) et/ou une réponse. Vous les recevrez par le canal de communication de votre choix: digital ou postal.Vous trouverez la communication digitale:- dans KBC Mobile: via l'icône 'My KBC' (en bas de l'écran) - documents - votre nom.- dans KBC Touch: via l'icône 'Messages' (en haut à droite) - documents - votre nomVous recevez une notification dès qu'un document est disponible.2. Votre mail n'est pas destiné à notre service:Nous ferons parvenir votre mail au service compétent, qui vous contactera.Une question pratique? N'hésitez pas à contacter KBC Live au 078 152 154, les jours ouvrables de 8 à 22 heures et le samedi de 9 à 17 heures ou via le site web www.kbc.be/live.Nous vous demandons instamment de communiquer uniquement les données indispensables au traitement de votre plainte. Le fait d’inclure dans votre message des données à caractère personnel relevant des catégories spéciales visées à l’article 9 du RGPD implique que vous autorisez, par cet envoi KBC et, d’une manière plus spécifique, le Service Gestion des Plaintes , à traiter ces données dans le cadre du traitement de votre plainte. Vous trouverez ici de plus amples informations sur le traitement réservé à vos données à caractère personnel.Disclaimer

KBC Bank

Naar: K. T.

30/08/2023

ConfidentialGeachte,Bedankt voor uw mail van 28 augustus 2023 met uw kenmerk CPTBE01864207-61.KBC zal rechtstreeks antwoorden naar de klant.Met vriendelijke groeten,Hans Van DiestklachtenmanagerTel. +32 16 43 27 05klachten@kbc.beKBCBank NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer

KBC Bank

Naar: K. T.

30/08/2023

ConfidentialGeachte,Bedankt voor uw mail van 28 augustus 2023 met uw kenmerk CPTBE01864207-61.KBC zal rechtstreeks antwoorden naar de klant.Met vriendelijke groeten,Hans Van DiestklachtenmanagerTel. +32 16 43 27 05klachten@kbc.beKBCBank NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform