Terug

contact klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: MIELE

11/02/2023

Beste,op 4.01.2023: stuurde ik volgende mail naar Miele na telefonisch contact met hen:Ik heb het heel jammere nieuws dat onze condensdroogkast met warmtepomp (TDD 420 WP) het na exact 2 jaar een 352 dagen het al begeven heeft.Ikzelf ben een servicetechnieker en constateer dat de electronica achter de display reeds defect is.Wij kochten het toestel aan op 17/01/2020. Dit natuurlijk zonder verlengde garantie.Zonder verlengde garantie omdat wij ervan uithingen dat Miele en topmerk is waar we volledig achterstonden.Diepe ontgoocheling nu om te merken dat jullie toestellen zelf geen 3 jaar werken.Ik belde met jullie klantendienst om info. 100 Euro voorrijkosten met godzijdank 15 minuten werk inbegrepen. Net genoeg om het werkmateriaal uit de auto te halen.Als ik jullie technieker laat langskomen zal ik zeker aan 500 Euro kosten komen, terwijl het toestel 758.99 Euro kostte. Dit zie ik totaal niet zitten. Probleemomschrijving: Er komt spanning op het toestel, maar als je aan de knop draait is er niets van reactie op het display (dus ook geen foutcodes). Ik hoop dat jullie dit toch eens bekijken en een oplossing vinden voor dit probleem.In bijlage het kentekenplaatje van het toestel.Hopend op een (helpende) reactie van jullie.Op 13 januari stuurde ik volgende mail:Op 4 januari stuurde ik jullie onderstaande mail.Tot op heden ontving ik nog geen antwoord. Nu zijn we 11.02.23 en nog steeds geen reactie ontvangen van hun klantendienst. ik begrijp dat het toestel niet meer in garantie in, maar het is toch maar meer dan normaal om hierop te reageren. Vandaar mijn klacht

Berichten (1)

S. B.

Naar: MIELE

28/02/2023

Skip to main content Contacteer onze expertenAbonnementendienstTESTAANKOOP GEZOND TESTAANKOOP INVEST Zie meer logoZoekje zoektermZOEKTest Aankoop logoVertrouw op onze tests Actie voeren Een klacht? Startpagina Een geschil met een bedrijf? Mijn klachten Jouw klachtTerugcontact klantendienstMIELE Z. 5 Mollem 480, MOLLEM Deze klacht is publiek WijzigenJE KLACHT:SAARTJE B aan: MIELE11/02/2023Beste,op 4.01.2023: stuurde ik volgende mail naar Miele na telefonisch contact met hen:Ik heb het heel jammere nieuws dat onze condensdroogkast met warmtepomp (TDD 420 WP) het na exact 2 jaar een 352 dagen het al begeven heeft.Ikzelf ben een servicetechnieker en constateer dat de electronica achter de display reeds defect is.Wij kochten het toestel aan op 17/01/2020. Dit natuurlijk zonder verlengde garantie.Zonder verlengde garantie omdat wij ervan uithingen dat Miele en topmerk is waar we volledig achterstonden.Diepe ontgoocheling nu om te merken dat jullie toestellen zelf geen 3 jaar werken.Ik belde met jullie klantendienst om info. 100 Euro voorrijkosten met godzijdank 15 minuten werk inbegrepen. Net genoeg om het werkmateriaal uit de auto te halen.Als ik jullie technieker laat langskomen zal ik zeker aan 500 Euro kosten komen, terwijl het toestel 758.99 Euro kostte. Dit zie ik totaal niet zitten.Probleemomschrijving: Er komt spanning op het toestel, maar als je aan de knop draait is er niets van reactie op het display (dus ook geen foutcodes).Ik hoop dat jullie dit toch eens bekijken en een oplossing vinden voor dit probleem.In bijlage het kentekenplaatje van het toestel.Hopend op een (helpende) reactie van jullie.Op 13 januari stuurde ik volgende mail:Op 4 januari stuurde ik jullie onderstaande mail.Tot op heden ontving ik nog geen antwoord.Nu zijn we 11.02.23 en nog steeds geen reactie ontvangen van hun klantendienst. ik begrijp dat het toestel niet meer in garantie in, maar het is toch maar meer dan normaal om hierop te reageren. Vandaar mijn klachtGewenst oplossing:Reactie van het bedrijfBijgevoegd(e) document(en) aankoopbon.jpg Kentekenplaatje.pdf


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform