Terug

Contact 0800 22 800

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

15/07/2020

Beste, naar aanleiding van een ontvangen brief die op het eerste zicht van Proximus kwam heb ik contact opgenomen met jullie via 0800 22 800. De 1ste persoon heeft na mijn uitleg ingehaakt zonder verder nieuws. De 2de persoon gaf me totaal onaanvaardbare antwoorden en heeft dan ook maar ingehaakt. De 3de persoon heeft me dan toch geholpen door me te zeggen dat ik een email naar doc@proximus.com moest sturen met een copie van de brief.. Een klacht indienen via jullie website lijkt me totaal onmogelijk. Dit alles heeft me ongeveer 60 minuten van mijn tijd gekost. Met vriendelijke groeten

Berichten (7)

Proximus

Naar: J. V.

22/07/2020

Dag mevrouw, dag mijnheer, Nazicht van onze bestanden wijst uit dat er reeds een dossier werd geopend via onze klantendienst. De dossierbeheerder van dat dossier beantwoordde uw vraag via mail op 18 juli 2020.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192967395647]

J. V.

Naar: Proximus

22/07/2020

Geachte, ik heb inderdaad een mail ontvangen maar het antwoord beviel me niet. Er schijnt bij jullie een account te zijn verbonden met mijn naam. Maar dit is geen account van mij. En dit is niet opgehelderd.U hoeft me zeker NIET TE BEDANKEN VOOR UW VERTROUWEN WANT SINDS DIT VOORVAL HEB IK GEEN VERTROUWEN IN UW DIENSTEN MEER.Ik verwacht een verklaring van jullie dat het account vermeld in de originele brief niet aan mijn naam is verbonden.Ik stel voor dat u eerst mijn reactie op de email leest vooraleer het dossier te sluiten.Met vriendelijke groetenJan Van Stappen

Proximus

Naar: J. V.

22/07/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192967398576]

Proximus

Naar: J. V.

23/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: Proximus

23/07/2020

Geachte,mijn contactnummer is 0478.34.54.76Ik heb geen klantnummer omdat ik enkel een prepaid kaart gebruik.Met vriendelijke groetenJan Van Stappen

Proximus

Naar: J. V.

23/07/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192967432187]

Proximus

Naar: J. V.

24/07/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Sensitivity: Internal Use OnlyThis e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more on s:www.proximus.be/maildisclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform