Terug

consumptiepass

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: VANDEN BORRE

15/01/2024

Beste, ik heb vandaag een bestelling geplaatst in de winkel van Mortsel. Ik heb van mijn werkgever voor 300 euro consumptiecheques gekregen op een pass van sodexo. Dit zijn geen ecocheques.Op de site van Vanden Borre staat dat je hiermee kan betalen in de winkel, nochtans is dit geweigerd omdat ze op een pass staan en geen papieren versie is.Nu tegenwoordig is alles via een pass en bestaan er geen papieren versies meer. Voor mij is dit totale misleidende info op de site en ik ben van mening als het op jullie site staat dat het ook moet aanvaard worden.Heb reeds telefonisch contact gehad met Vanden Borre en ook hier krijg je als antwoord dat het op papier moet zijn. Wat is het verschil????

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

18/01/2024

Beste,Ik hoop dat deze boodschap je goed bereikt. Ik heb zojuist je e-mail doorgestuurd naar de manager van de desbetreffende winkel, met het verzoek om opheldering te verschaffen over deze situatie. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk een reactie te ontvangen.In afwachting van zijn antwoord wens ik je een fijne dag toe. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.Met vriendelijke groet,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

22/01/2024

Beste,Betreffende de radio-cassettespeler willen we verduidelijken dat het niet is toegestaan om ecocheques of consumptiecheques voor deze apparaten te accepteren. Er is dus nooit gesproken over het feit dat dit papieren cheques moeten zijn, maar dat ze niet worden aanvaard omdat je dit product niet met deze cheques mag betalen.Consumptiecheques en ecocheques hanteren dezelfde voorwaarden.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

G. V.

Naar: VANDEN BORRE

23/01/2024

Het gaat hier niet over radio

VANDEN BORRE

Naar: G. V.

24/01/2024

Beste,Onze verontschuldigingen voor het misverstand. Jouw aankoop is een Canon fototoestel. Ik bevestig nogmaals dat jouw aankoop met jouw koopkrachtpremie niet geweigerd werd omdat deze in papieren is, maar omdat jouw aankoop niet onder de voorwaarden van de koopkrachtpremie valt.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform