Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2197186) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 15 jan 2024 16:47 CETBeste Paulien,Indien het bedrag van het verkeerde product werd afgehouden, dan kunt u steeds online een regularisatie-aanvraag doen via volgende link: s:user.edenred.be/hc/nl/requests/newWe wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 14 jan 2024 06:52 CET Klacht - Consumptiecheques in plaats van maa ´tijdcheques - (CPTBE01952084-56) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XV37N-GJMGL]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XV37N-GJMGL]