Terug

Consumentenbedrog + Schriftelijk / Telefonische belaging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: FLUVIUS

05/05/2024

Hoe kent U - hoe kennen jullie bedrog van Fluvius ?op dd 12/02/2024 valse beloftes hetzij via telefoon callcenter hetzij via persoonlijke contacten met 2 techniekers.dd 12/02/2024 - 12u30 - vriendelijke mooipraters allesweters U doen geloven dat zij het goed met U voorhebbendd 13/02/2024 ontvangen van belagende elementen een niet overeengekomen factuurop een later ogenblik : lastig vallen en dreigende elementen uitentenslotte de valse beloftes intrekken en zich uiten als een mooipratertenslotte de consument oplichtengeen excuses aanbieden en bedrog hanteren via mail of antwoord op doorseinen berichten via de web T.A.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform