Geachte heer DeckersDag MarcDeze klacht is identiek aan eerdere klachten rechtstreek aan Fluvius of zoals doorgestuurd viade Federale Ombudsdienst ref. dossier FDBCK/2024/136789/ DECKERSNiet-OntvankelijkTest-Aankoop ref. dossier (CPTBE02003403-62)Vandaag herhalen we dan ook het standpunt zoals eerder al geformuleerd In bijlage bezorgen we je opnieuw alle communicatie hieromtrent!In eerste instantie als antwoord op je eerdere klacht ref.1000276711 entenslotte met een antwoord op je escalatie via de klachtencommissie ref.2000028085.Met begrip voor je ongenoegen werd je klacht onderzocht en besproken met zowel de dienst Klantencontactcenter als dienst 1ste interventie/storingen.De klachtencommissie zal geen andere wending geven aan je dossier, we kunnen niet tegemoetkomen aan je persoonlijke verwachting om de interventiekost te crediteren.Ook tijdens de vervolggesprekken intern Fluvius blijft het standpunt behoudenop basis van de beschikbare informatie volgens de klantencontacten dd.12/02/2024, meer bepaald het klantencontact om 12u34 je wilde zelf geen volledige controle doorlopen met de medewerker van het klantencontactcenter, omdat je dan weer terug naar de kelder moest gaanMocht je tijd genomen hebben om deze controle wel te doorlopen onder begeleiding van de betreffende medewerker, dan zou je al snel zelf vastgesteld hebben dat dedifferentieel of verliesstroomschakelaar afgezet was.je wilde alsnog een bezoek ter plaatse waardoor er een storingsmelding aangemaakt werd met referentie TTG002633190De technieker ter plaatse heeft tijdens zijn bezoek vastgesteld dat de binneninstallatie aan de basis lag van de stroomonderbreking, waardoor de interventiekost dus aangerekend werdjij mondeling je akkoord voor een interventiekost indien onze technieker geen defect aan de meter kon vaststellen en de stroomonderbreking veroorzaakt werd door je binneninstallatieLaat me duidelijk zijn dat wij in geen enkel geval een klant willen bedriegen, in dit dossier moeten we je helaas wijzen op je eigen verantwoordelijkheden en handelingen die aan de basis liggen van deze hele discussie.Het eerder ingenomen standpunt blijft behouden met stelling dat Fact.98569282 correct is, we rekenen bijgevolg op een stipte betaling!Steeds tot je dienst!Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer