Terug

Consistentie rijstpap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Colruyt

10/06/2022

Beste, ik heb al meermaals in het verleden mijn bedenkingen geuit tov het personeel vd Bioplanet Aalst over de Boni Bio Rijstpap. Vroeger was die altijd goed van consistentie, daarmee bedoel ik niet te lopend maar echt zoals rijstpap hoort te zijn. Nu is het al lange tijd dat die véél te lopend is, het is meer rijstsoep ipv rijstpap. De smaak is wel lekker maar toch stoort het mij uitermate. Als je betaalt voor rijstpap dan hoort het ook rijstpap te zijn. Het is eventjes een tijdje beter geweest maar nu is het al maanden weer véél te slap. Kan hier iets aan gedaan worden?

Berichten (2)

Colruyt

Naar: S. V.

14/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: Colruyt

14/06/2022

Beste,Mijn naam is Sofie Van Steenberghe en de nummer van mijn Extra-kaart is 98874570 1887.Het gaat niet over een bepaald lotnummer. Dit is al maanden zo dat de rijstpapjes veel te slap zijn.Om niet te zeggen al meer dan een jaar zelfs.Ik koop die rijstpapjes wekelijks en hoop iedere keer dat het probleem zal opgelost zijn.Het is eventjes een korte tijd beter geweest nadat ik mijn beklag gedaan had aan een medewerker van Bioplanet Aalst. Ik geloof dat hij toen beloffde om er een e-mail rond te sturen.Dat is op zich ook alweer maanden geleden.Mijn klacht gaat dus niet over "een" eenmalig product of zelf niet over een bepaald lot.Het gaat over de smaenstelling en consistentie die ondermaats is vergeleken met een héle tijd geleden (maanden? een jaar?)Ik hoop dat hier nu eindelijk een defnitieve oplossing voor komt.Mvg,Sofie Van Steenberghe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform