Terug

connectie laadpaal met laadkaart

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Numobi 50Five Group

07/10/2025

Op 09/09 werd door 50five een laadpaal bij mij thuis geplaatst. Laadkaart had ik reeds maar bij connectie rood licht op laadpaal. Ik had dit toen al gemeld maar volgens hen was alles in orde. Op 22/09 nieuwe wagen en getest of ik kan opladen thuis. Nog steeds rood licht terwijl ik met laadkaart wel elders kon opladen. Ticket aangemaakt. Probleem ook gemeld aan Arval, waar ik de auto lease. Ze hebben ook ticket aangemaakt. Omdat mijn ticket niet verscheen op mijn profiel opnieuw ticket aangemaakt op 24/09. Ik heb nog geen antwoord op ticket gekregen. Ondertussen heeft Artval ook rappel gedaan op hun ticket en ook nog steeds geen antwoord. Ik he al ontelbare keren gebeld en kreeg steeds de melding dat probleem werd doorgegeven naar IT. Vorige week donderdagmorgen opnieuw gebeld en ging antwoord krijgen donderdagnamiddag of ten laatste vrijdag. Uiteraard niets van gehoord. Gisteren nog eens gebeld en met hetzelfde antwoord dat ITermee bezig is. Ik kan mijn wagen nog steeds niet opladen thuis,een geluk dat het wel op straat gaat. Dit is geen klantenservice en voelt me in de steek gelaten terwijl ik er zelf niets kan doen om probleem op te lossen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform